واکنش هاشمی به طرح جدایی ری از تهران

    کد خبر :629895

رییس شورای شهر تهران درباره طرح جدایی ری از تهران اعلام کرد که استقلال شهرری و سایر مناطق حومه ای موجب اختلال در فعالیتهای مدیریت شهری می‌شود.

 

مهندس محسن هاشمی ، در مورد ارائه طرح جدایی ری از تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اکثریت اعضای شورای شهر تهران با جدا شدن ری از کلانشهر تهران موافق نیستند، گفت: چراکه اعضای شورا این اقدام یعنی جدایی ری از تهران، را دارای پیامدهای منفی در حوزه شهر سازی و زیرساخت می‌دانند.

 

وی افزود: بر اساس بررسی‌های کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران، جدا شدن مناطق حومه‌ای نظیر شهرری از تهران، موجب ایجاد اختلال در حریم‌های شهری، ساخت وسازهای بی رویه و خارج از طرح جامع می‌شود.

 

به گزارش ایسنا،هاشمی با بیان اینکه در حوزه زیرساخت نیز به دلیل یکپارچه بودن زیرساخت‌های حمل و نقلی نظیر مترو، اتوبوسرانی و … سایر زیرساخت‌های عمرانی و نرم افزاری، استقلال شهرری و سایر مناطق حومه‌ای موجب اختلال در فعالیتهای مدیریت شهری می‌شود؛ خاطرنشان کرد: به نظر ما این اقدام به صلاح شهروندان شهرری نیز نبوده و موجب کاهش بودجه‌ها و منابع مدیریت شهری وامکانات آنها خواهد شد.

 

وی در خاتمه گفت: اگر این موضوع در دستور کار نشست مشترک نمایندگان شورای شهر و مجلس تهران قرار گیرد، دلایل و نظرات خود را ارائه خواهیم کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید