واکنش نمایندگان به نطق پزشکیان در مجلس

    کد خبر :815242

مردم بیکار نیستند که پشت سر ما صحبت کنند، مردم درباره عملکرد ما صحبت می کنند، حال باید پرسید که چه عملکردی از خود نشان دادید که از آقایان حمایت کرده و طلبکار هستید.

نطق‌ میان دستور مسعود پزشکیان در جلسه امروز مجلس با واکنش‌هایی از سوی برخی نمایندگان همراه بود.

محمد وحیدی نماینده بجنورد در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به نطق میان دستور پزشکیان، گفت: به نظر من صحبت‌های ایشان به دور از شأن مجلس بود، ما اگر از احراز صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری صحبت می کنیم، آنچه همه قبول داشته و به آن باور داریم، فرمایشات مقام معظم رهبری است و فرمایشات ایشان فصل الخطاب است.

وی افزود: طرف مقابل چند دوره از روسای جمهور حمایت کرده و در دوره‌های مختلف وزیر بوده و مسئولیت‌های متعددی به عهده داشته است، حال دم از اقلیت می‌زند. ما همان اقلیت‌هایی هستیم که به مسئولان کنونی رأی دادیم، نتیجه چه شد؟ مردم بیکار نیستند که پشت سر ما صحبت کنند، مردم درباره عملکرد ما صحبت می کنند، حال باید پرسید که چه عملکردی از خود نشان دادید که از آقایان حمایت کرده و طلبکار هستید.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: نباید از قرآن و نهج البلاغه صحبت کردن به معنای «کَلِمَةُ حَقٍّ یُرَادُ بِهَا الْبَاطِل» باشد.

حسن نوروزی نماینده رباط کریم در مجلس شورای اسلامی نیز در تذکری خطاب مسعود پزشکیان گفت: از شما خواهش می‌کنم کنترل داشته باشید، امام راحل فرمودند احترام به شورای نگهبان و تصمیمات آن امری واجب است. از ابتدای انقلاب هم ما بحث شورای نگهبان را داشتیم لذا باید به مسلّمات قانونی و شورای نگهبان احترام بگذاریم.

منبع: ایسنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید