واکنش مدیرفنی تیم ملی کشتی به منتقدان پشتوانه‌سازی

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۰:۳۴
    کد خبر :276011

مدیرفنی تیم‌های ملی کشتی آزاد پایه گفت: پشتوانه سازی در کشتی امری زمان‌بر است و قطعا با روند کنونی در آینده شاهد حضور چهره‌های شاخصی خواهیم بود.

امیر توکلیان در گفت و گو با مهر با بیان این مطلب افزود: جالب است افرادی که سالها مسئولیت تیم نوجوانان را بر عهده داشته اند و کار پایه ای را انجام داده اند امروز از نبود پشتوانه ها گلایه می کنند.

وی ادامه داد: در هر حال کار پشتوانه سازی در ورزش و کشتی کار زمان‌بری است، اما در حال حاضر غلامرضا محمدی به عنوان یک مربی فنی مسئولیت تیم نوجوانان را بر عهده دارد که امیدوارم اثرات کار وی را در آینده ببینیم.

توکلیان تصریح کرد: به نظرم در رده های سنی پایه نباید به دنبال نتیجه گرایی باشیم، زیرا کار اصلی در کشتی در این سن شکل می گیرد و باید نسل خوبی را در این رده آموزش دهیم.

دارنده مدال نقره جهان در پایان با اشاره به اینکه همه باید کمک کنیم تا نقاط ضعف کشتی را برطرف کنیم، خاطرنشان کرد: کارهای پایه از رده سنی نونهالان در کشتی به شکل مناسبی پیش می رود و امیدوارم بتوانیم با رفع نقاط ضعف خود در آینده در تمامی اوزان به ویژه سبک وزن نسل خوبی در کشتی داشته باشیم که این امر نیازمند کار جدی و بودجه مناسب است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید