واکنش عنابستانی به سخنان قالیباف درباره سیلی زدن به سرباز راهور

  • کامنت
  • سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ ۱۵:۵۲
    کد خبر :868419
واکنش عنابستانی به سخنان قالیباف درباره سیلی زدن به سرباز راهور

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی به سخنان محمدباقر قالیباف درباره سیلی خوردن سرباز راهور واکنش نشان داد.

روز گذشته، محمدباقر قالیباف در همایش دانشجویی که در دانشگاه شهید بهشتی به مناسبت ۱۶ آذرماه روز بزرگداشت دانشجو برگزار شد، گفت: «قطعا ما در حوزه نظارت بر رفتار نمایندگان ضعف‌هایی داریم که مجلس به دنبال تقویت آن بوده و قصد دارد قانون آیین نامه داخلی را در این خصوص اصلاح کند؛ در خصوص آقای عنابستانی که دانشجویان اشاره کردند باید بگویم که اگر چه هیات نظارت پیگیری های مجدانه ای انجام داد، اما معتقدم که پیگیری‌ها باید محکم‌تر انجام می‌شد اما در نهایت نظر دادگاه ملاک قرار گرفت؛ البته در برخورد مامور نیروی انتظامی هم اشکالاتی وجود داشت؛ سرباز نباید از قانون تخطی کند. نماینده مجلس سیلی نزد و صرفا سرباز را هول داد اما حق همین هول دادن را نداشت؛ اگر چه ما شاهد بودیم که در مجلس قبل در خصوص موضوع گمرک این گونه موضوع پیگیری نشد.»

به گزارش همشهری آنلاین، علی اصغر عنابستانی، نماینده مردم سبزوار در واکنش به این اظهارات قالیباف در اینستاگرام خود نوشت:«البته واضح بود که ماه پشت ابر نمی ماند اما از شجاعت ریاست محترم مجلس آقای دکتر قالیباف تشکر می کنم که بعد از چند ماه دروغ‌پراکنی، ایشان بالاخره به اندازه کمی حقیقت را روشن کردند!

بارها گفته‌ام که اشتباه عنابستانی سیلی زدن به سرباز در حال انجام وظیفه نبود! بلکه اشتباه عنابستانی هل دادن سرباز توهین‌کننده بود! تفاوتی که در هیاهوی رسانه ای گم شد.»

وی این مطلب را با هشتگ‌های عنابستانی، سیلی، سرباز و قالیباف منتشر کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید