واکنش عضو هیئت رئیسه مجلس به اظهارات «روحانی»

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۵ تیر ۱۳۹۹ ۱۲:۲۱
    کد خبر :725518

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، در واکنش به اظهارات روز گذشته رئیس جمهور، مبنی بر اینکه اروپایی‌ها شرمنده ما هستند، گفت: این سخنان نشان از ساده‌اندیشی رئیس جمهور دارد. روحانی روز گذشته گفت که اروپایی‌ها شرمنده ما هستند و تلفنی و حضوری از ما عذرخواهی می‌کنند؛ اما در عمل اقدامی انجام نمی‌دهند.

وی با بیان اینکه تامل در سخنان رئیس جمهور نشان می‌دهد وی به دلیل خوش‌بینی به اروپایی‌ها فریب چرب زبانی آنها را خورده است، افزود: اروپایی‌ها زیبا سخن گفته‌اند اما در عمل به نحوه متفاوتی عمل کرده‌اند. آیا این نشانگر یک نوع ساده‌اندیشی افراطی نسبت به اروپایی‌ها نیست؟

عضو هیئت رئیسه مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای روحانی! یادتان است گفتید برجام را با اروپایی‌ها ادامه می‌دهیم؟ یادتان است با «اینستکس» سال‌ها شما را سرکار گذاشتند؟ این نوع نگاه موجب تحمیل خسارت فراوانی به مردم و کشور شده است.

حجت الاسلام سلیمی اظهار داشت: از یک جهت خوشحال هستیم که آقای روحانی فهمید که اروپایی‌ها یک نوع حرف می‌زنند ولی نوع دیگر عمل می‌کنند اما از جهت دیگر هم متاسف هستیم که می‌گوید اگر بخواهیم اقدام قاطع می‌کنیم. رئیس جمهور باز در دایره اقدام بی‌فرجام اروپایی‌ها سرگردان باقی مانده است؛ آیا این موضع ناشی از نوع نگاه ساده‌انگارنه به فریب‌کاران اروپایی نیست؟

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید