واکنش به وعده زاکانی برای اهدای قطار مترو به قم

    کد خبر :859580
واکنش به وعده زاکانی برای اهدای قطار مترو به قم

سخنگوی شورای شهر تهران بر لزوم اطلاع رسانی در خصوص خبرهای مهم از سوی شهرداری تهران تاکید کرد.

نادعلی ظهر امروز با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص اختلاف امروز در شورای شهر و قهر یکی از اعضا گفت: شورا یک نهاد مردم سالار است و دوستان وظیفه خود می دانند که مطالبه گر باشند. اما گاهی ممکن است حرف ها تند و تیز شود .

وی با بیان این که هر کسی روش خود را دارد تصریح کرد: چون در ابتدای کار هستیم ممکن است برخی از عدم توجیه ها باعث سوء تفاهم شود.

نادعلی در خصوص آب گرفتگی معابر نیز با بیان این که این روزها همه پای کار بوده و حتی آماده برای برف احتمالی هستند گفت: با توجه به برودت هوا شهرداری آماده برف نیز هست و در مجموع مشکل خاصی نیست.

وی در خصوص ناراحتی یکی از اعضا گفت: من به عنوان یک شهروند و عضو شورا صحبت می کنم که ما در همه کارهای مهم باید مدارا و مهربانی داشته باشیم و گفت و گو کنیم.

به گزارش ایسنا، عضو شورای شهر تهران در خصوص قول شهردار برای اهدا دو رام قطار به قم گفت: جلسه هم اندیشی صبح امروز مربوط به آب گرفتگی بود و نشد که در این خصوص با شهردار صحبت کنیم اما باید ببینیم که اصل قول چه بوده و از مرکز ارتباطات شهرداری می خواهیم که در این مسائل مهم زودتر اطلاع رسانی کند. اما اگر بحث دادن امکانات به شهرهای دیگر باشد حتما باید مصوبه شورای شهر داشته باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید