واکنش به حذف سینمای مستند از جشن منتقدان

    کد خبر :80439

مدیر روابط عمومی جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» از اهدای تندیس جشن انجمن نویسندگان و منتقدان سینمایی ایران در آیین پایانی این جشنواره استقبال کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در نشست خبری جشن انجمن نویسندگان و منتقدان سینما که چندی پیش با حضور جواد طوسی و جعفر گودرزی برگزار شد، دبیر این جشن اعلام کرد که به دلیل فشردگی برنامه‌ها و جوایز این رویداد، بخش فیلم‌های مستند و کوتاه حذف شده و تقدیر از آثار برگزیده این دو بخش به جشنواره‌های تخصصی مربوطه موکول خواهد شد.

شهنام صفاجو مدیر روابط عمومی جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» درباره همین موضوع به خبرنگار مهر گفت: برای ما همراهی دوستان انجمن منتقدان و نویسندگان سینما با جامعه سینمای مستند از اولویت خاصی برخوردارست و به همین منظور از اهدای تندیس جشن منتقدان در مراسم اختتامیه جشنواره «سینماحقیقت» استقبال می‌کنیم چون معتقدیم این مهم باعث بهتر دیده شدن فیلم‌های مستند از منظر منتقدان سینما و اقبال عمومی نسبت به آثار برگزیده می‌شود.

وی ضمن اعلام همه‌گونه همکاری با انجمن نویسندگان و منتقدان سینما برای بازبینی فیلم‌های مستند منتخب، تصریح کرد: روال جشنواره «سینماحقیقت» همکاری با منتقدان محترم سینما به منظور نقد فیلم‌های «سینماحقیقت» و انتشار آن روی وب‌سایت جشنواره است که طی سال‌های اخیر اتفاق افتاده و امیدواریم اهدای جایزه انجمن منتقدان به فیلم‌های مستند برگزیده در آیین پایانی «سینماحقیقت»، در حضور دوستان منتقد و توجه بیشتر به این گونه‌ فرهنگی سینمای کشور مفید واقع شود.

صفاجو در پایان اعلام کرد که مراسم اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت»، عصر روز ۲۶ آذرماه ۹۶ برگزار خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید