واکنش بازیکن سابق پرسپولیس به پیشنهاد استقلال

  • ورزشی
  • جمعه ۲ تیر ۱۴۰۲ ۱۹:۳۶
    کد خبر :1003627

 فرشاد احمدزاده که تجربه حضور نسبتا طولانی مدت در پرسپولیس دارد و همراه این تیم به قهرمانی در لیگ برتر رسیده و پس از آن طی سه سال و نیم اخیر برای فولاد خوزستان و سپاهان به میدان رفته، گفته می‌شود در حال حاضر گفته شده یکی از گزینه‌های نقل و انتقالات تابستانی استقلال است و جواد نکونام نسبت به جذب او تاکید دارد.

در حالی که باشگاه استقلال هنوز به طور جدی وارد بازار نقل و انتقالات نشده و صرفا مذاکرات اولیه را با بازیکنان مدنظرش انجام داده، شایعه شده قصد قرارداد با فرشاد احمدزاده را دارد که این بازیکن پاسخ صریح به این موضوع داد.

احمدزاده که طی دو سال گذشته برای سپاهان به میدان رفته و البته هنوز قهرمانی را همراه با این تیم تجربه نکرده، همچنان با طلایی پوشان اصفهان قرارداد دارد و نمی‌تواند به این راحتی راهی باشگاه دیگری شود.

فرشاد احمدزاده امروز در حاشیه یک مسابقه خیرخواهانه در خصوص برنامه‌اش برای فصل آینده و علاقه جواد نکونام نسبت به او که تجربه کار در فولاد خوزستان را با یکدیگر داشتند، عنوان کرد: به نظرم اصلا الان وقت این صحبت‌ها نیست و الان آمدیم تا به کشور و جوانان‌مان کمک کنیم و ان‌شاالله در شرایط بهتر پیرامون همه مسائل اظهار نظر خواهم کرد.

او درباره غیبت دوباره در لیست تیم ملی ایران ابراز کرد: حضور در لیست تیم ملی سلیقه است و همیشه آرزوی موفقیت برای تیم ملی دارم و امیدوارم بهترین نتایج در آسیا رقم بخورد.

وینگر چپ‌پای سپاهان پیرامون وضعیت قراردادی‌اش با این باشگاه اظهار کرد: من همچنان با سپاهان قرارداد دارم و نسبت به آن پایبند هستم.احمدزاده در مورد علاقه ژوزه مورایس به ادامه همکاری با او گفت: فعلا که شرایط همینطور است!

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید