هنوز اقدامی برای واکسیناسیون آتش نشانان صورت نگرفته است/خطر ریه آتش نشانان را تهدید می کند

    کد خبر :820583
هنوز اقدامی برای واکسیناسیون آتش نشانان صورت نگرفته است/خطر ریه آتش نشانان را تهدید می کند

سید جلال ملکی، در خصوص وضعیت تزریق واکسن کرونا برای آتش نشانان اظهار کرد: علیرغم پیگیری هایی که در خصوص تزریق واکسن کرونا برای آتش نشانان انجام شده هنوز اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

وی با اشاره به وعده هایی که در این زمینه به سازمان آتش نشانی تهران داده شده، گفت: همواره وعده هایی در این زمینه داده شد اما اقدامی صورت نگرفته است، حالا هم که واکسن های خارجی تمام شده، امیدواریم با تزریق عمومی واکسن تولید داخلی، امکان تزریق گسترده فراهم شود. به صورت رسمی و غیر رسمی شنیدیم که برای کارکنان برخی مشاغل واکسن در نظر گرفته شده اما هنوز برای آتشنشانان که بعد از کادر درمانی شغل پر خطری دارند و بدون تعطیلی فعالیت کردند خبری از واکسن نیست.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: هر بار که در خصوص واکسیناسیون آتش نشانان صحبت کردیم گفته شده که طی چند روز آینده واکسیناسیون آتش نشانان انجام می شود اما نمی دانیم که این چند روز کی به اتمام می رسد.

وی افزود: امیدواریم که واکسیناسیون آتش نشانان به زودی محقق شود.

ملکی در گفت و گو با ایسنا گفت: زمانی که حریق پالایشگاه اتفاق افتاد چند روزی آتش نشانان سر زبان ها بودند و همه از آن ها تشکر می کردند، اما در همان مقطع زمانی هم کسی درباره واکسن صحبت نکرد. با وجود دود ناشی از حریق که آتش نشانان با آن رو به رو هستند، همواره خطر بسیار زیادی ریه آن ها را تهدید می کند.

وی ادامه داد: آتش نشانان احساس می کنند که در این خصوص مورد کم لطفی و بی مهری قرار گرفتند؛ با این وجود آتش نشانان جان بر کف همچنان فعالیت می کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید