واژگونی کامیون و نشت گازوییل به سطح جاده

  • حوادث
  • سه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸ ۱۲:۱۷
    کد خبر :614514

واژگون شدن یک دستگاه کامیون حامل بار علوفه در شرق تهران و نشت گازوییل به سطح جاده باعث مسدود شدن راه شد.

در ساعت ۱۶:۴۳ دقیقه عصر روز گذشته در پی تماس تلفنی شاهدان با سامانه ۱۲۵ و اعلام وقوع این حادثه در مسیر جاده ورامین، به سمت ورامین، زیر پل فیروز آباد، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه ۸۶ و گروه امداد ونجات ۱۷ را روانه محل حادثه کرد.

به گفته جعفر شکرانه مهربانی رییس ایستگاه ۸۶ آتش نشانی تهران یک دستگاه کامیون باری ولوو حامل بارعلوفه به علت نامشخصی پس از انحراف از مسیر اصلی درجاده ورامین به یکباره به یک طرف واژگون شد که منجر به مسدود شدن جاده و همچنین نشت گازوییل از کامیون در سطح جاده شد.

وی افزود: آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی و پس از بازدید و بررسی اولیه، با استفاده از ابزار مخصوص اقدام به رفع نشت سوخت خودرو کرده و پس از حضور خودروی جرثقیل در محل حادثه، کامیون واژگون شده را به حالت اولیه بازگرداندند.

شکرانه مهربانی با اشاره به این که دراین حادثه به راننده کامیون آسیبی نرسید، تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی درادامه عملیات خود با پاشیدن خاک بر روی گازوییل نشت شده، لغزندگی سطح جاده را برطرف کردند و سپس با همکاری پلیس راهور این کامیون را به محل امن انتقال دادند.

به گزارش مهر، رئیس ایستگاه آتش نشانی در مورد علت بروز این حادثه ابراز داشت: پلیس راهور منطقه علل وقوع این حادثه رانندگی را در دست بررسی قرار داده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید