واژگونی خودروی سواری در حوالی میدان پونک تهران

  • حوادث
  • دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۸ ۱۴:۱۱
    کد خبر :648713
واژگونی خودروی سواری در حوالی میدان پونک تهران

یک دستگاه خودرو سواری شب گذشته در حوالی میدان پونک واقع در غرب تهران به علت نامعلومی واژگون شد و دو مجروح و نیز خسارت مالی بر جای گذاشت.

 

پس از دریافت خبر این حادثه از سوی شاهدان، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۲۲:۲۰ دقیقه شب گذشته، نیروهای عملیات ایستگاه ۵۵ را به بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، میدان پونک، خیابان عدل رهسپار کرد.

 

بنا به اظهار علیرضا آقاملک فرمانده آتش نشانان اعزامی، یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس به هنگام حرکت در خیابان به دلیل نامشخصی پس از منحرف شدن از مسیر اصلی و برخورد با چندین اصله درخت حاشیه خیابان بر روی سقف واژگون شد.

 

وی افزود: براثر این حادثه، راننده و یک سرنشین دیگر آن مجروح و در داخل اتاقک آن گرفتار شد که در لحظات اولیه و پیش از رسیدن نیروهای امدادی توسط رانندگان خودروهای عبوری از داخل این خودرو خارج شدند.

 

آقاملک تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله پس از حضور در محل حادثه، ضمن ایمن کردن محل و نیز نصب علائم هشدار دهنده ی ایمنی در اطراف صحنه ی حادثه، مشغول عملیات شدند.

 

این فرمانده آتش نشانی اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی با رعایت موارد ایمنی، مصدوم حادثه را از صحنه حادثه بیرون آورده و در اختیار عوامل اورژانس حاضر در محل قرار دادند تا به مرکز درمانی انتقال یابند.

 

به گزارش مهر،وی با اشاره به این که علت وقوع این حادثه از سوی پلیس راهور در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: خودروی واژگون شده توسط آتش نشانان به حا لت اول بازگردانده و سپس به وسیله جرثقیل به حاشیه ی امن خیابان و سپس پارکینگ منتقل شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید