واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران/ دو خبرنگار جان باختند

    کد خبر :821425

گزارش های رسیده از شهرستان نقده حکایت از آن دارد که تعدادی از خبرنگاران رسانه های مطرح کشور پس از عزیمت به استان آذربایجان غربی و برای تهیه گزارش از فرایند احیای دریاچه ارومیه، دچار حادثه شدند. متأسفانه در این حادثه جامعه رسانه ای کشور دو تن از نیروهای عزیزش را از دست داد.

رئیس بیمارستان نقده از واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران و فوت دو نفراز خبرنگاران در این حادثه خبر داد.

آیدین دانشگر از فوت دو خبرنگار در این حادثه خبر داد و اظهار کرد: اتوبوسی که حامل خبرنگاران پایتخت بود هنگام بازگشت، در جاده روستای دشت قوره واژگون می‌شود.

وی با بیان اینکه دو نفر از سرنشینان بخاطر ماندن زیر اتوبوس فوت شدند افزود: در این حادثه ۱۳ نفر از خبرنگاران به دلیل مصدومیت در بیمارستان بستری هستند.

وی ادامه داد: حال یک نفر هم وخیم گزارش شده است.

اتوبوس حامل خبرنگاران رسانه‌های کشور که برای تهیه گزارش احیای دریاچه ارومیه به منطقه سفر کرده بودند، در نزدیکی شهرستان نقده واژگون شد.

گفتنی است بر اساس اطلاعات اولیه در این حادثه نمایندگان خبرگزاری ایرنا و ایسنا فوت کرده اند.

توضیحات پلیس راه در مورد واژگونی اتوبوس خبرنگاران

سرهنگ کمال حسین زاده رئیس پلیس راه استان در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، در تشريح جزئيات اين حادثه بیان داشت: امروزساعت ۱۸۰۰ یک فقره واژگونی خودرو، در محور “نقده- ارومیه به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اعلام و بلافاصله تیم گشت تصادفات پلیس راه به همراه نیروهای امدادی برای بررسي موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد، یک دستگاه اتوبوس مسافربری حامل خبرنگاران ارومیه از جاده خارج  و واژگون شده است.

سرهنگ حسین زاده تصریح کرد: متأسفانه در این حادثه دو نفر از خبرنگاران در دم فوت و ۲۱ مسافر  نیز به شدت مجروح و با کمک نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان با اشاره به اینکه ۲۱ نفر از سرنشینان اتوبوس مجروح و توسط نیروهای امدادی در محل به بیمارستانهای نقده وارومیه اعزام شده اند، خاطر نشان کرد: علت تامه وقوع این حادثه عدم کنترل خودرو توسط راننده اتوبوس اعلام شده است.

مهشاد کریمی و ریحانه یاسمنی دو خبرنگار فوت شده در این حادثه هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید