وان پلاس 9 احتمالا با شارژر عرضه خواهد شد

  • آرشیو
  • چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ ۱۶:۱۳
    کد خبر :784345

افشاگری می‌گوید وان پلاس ۹ و وان پلاس 9 پرو قرار است دارای باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی باشند و با شارژر در جعبه به بازار عرضه شوند.

در اواخر ماه گذشته‌ی میلادی افشاگری مورد اعتماد اعلام کرد وان پلاس 9 و وان پلاس 9 پرو (OnePlus 9 Pro) قرار است دارای باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی باشند. به‌تازگی افشاگری دیگر با نام مکس جمبور این موضوع را تأیید کرده است و می‌‌گوید هر دو گوشی وان پلاس قرار است در جعبه‌ دارای شارژر باشند.

اپل، سامسونگ و شیائومی به‌تازگی شارژر را از جعبه‌ی آخرین گوشی‌های رده‌بالای خود حذف کرده‌اند و به‌همین‌دلیل شکی نداریم که کل صنعت موبایل کم‌کم در همین مسیر قدم برمی‌دارد. اما به‌ نظر می‌رسد وان پلاس حداقل فعلا تمایلی به انجام این کار ندارد.

براساس گزارش GSMArena، جمبور هنوز به‌طور مشخص نگفته است که شارژرهای درون جعبه‌ی وان پلاس 9 و وان پلاس 9 پرو قرار است دارای توان چند وات باشند؛ اما تصویری که توسط این افشاگر در توییتر فاش شده است؛ به‌صورت غیر مستقیم نشان می‌دهد در هر دو گوشی قرار است از باتری دو سلولی استفاده شود.

براساس شایعه‌های پیشین، وان پلاس 9 پرو توانایی پشتیبانی از شارژرهای ۶۵ وات ردارد. انتظار داریم شارژ وان پلاس 9 معمولی در همین حد سریع باشد؛ اما فعلا نمی‌دانیم وان پلاس 9 لایت نیز قرار است به شارژ ۶۵ وات مجهز شود یا شارژ ضعیف‌تری داشته باشد.

براساس شایعه‌های تأییدنشده، وان پلاس 9 و وان پلاس 9 پرو از پردازنده‌ی اسنپدراگون 888 کوالکام به ‌همراه صفحه‌نمایشی با نرخ نوسازی (رفرش ریت) ۱۲۰ هرتز استفاده خواهند کرد. گفته می‌شود وان پلاس 9 معمولی صفحه‌نمایش ۶٫۵۵ اینچ +Full HD پلاس دارد؛ اما مدل پرو به صفحه‌نمایش ۶٫۷۸ اینچ خمیده‌ی +QHD مجهز می‌شود.

به گزارش زومیت، شایعه‌های دیگر به پشتیبانی این دو گوشی وان پلاس از شارژ بی‌سیم اشاره می‌کنند. سرعت شارژ بی‌سیم مدل استاندارد را نمی‌دانیم؛ اما وان پلاس 9 پرو احتمالا از شارژ بی‌سیم ۴۵ وات پشتیبانی خواهد کرد.

تصاویر وان پلاس 9 پرو در دنیای واقعی که مدتی پیش فاش شدند، نشان می‌دهند این گوشی قرار است دارای دوربین چهارگانه‌‌ی ساخت هسل بلاد باشد. گفته می‌شود سری وان پلاس 9 در ماه مارس ۲۰۲۱ (اسفند ۱۳۹۹ و فروردین ۱۴۰۰) از راه می‌رسد؛ بدین ترتیب انتظار داریم در روزها و هفته‌های پیش رو اطلاعات بیشتری از این گوشی‌ها کسب کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید