وانت جدید نماد جاذبه های گردشگری آمریکا/ عکس

  • خودرو
  • یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ ۱۰:۲۳
    کد خبر :1007012

جی ام سی کنیون ای تی 4اکس ای ئی وی ادیشن(Canyon AT4X AEV Edition) نام تریم بسیار جذابی از وانت جدید آمریکایی است و به لاستیک های آفرود 35 اینچی مجهز شده تا یک ماجراجوی خوش رخ، روانه بازار شود.

نام کنیون به گرند کنیون جاذبه گردشگری ایالت آریزونا اشاره دارد که در مجاورت رودخانه کلرادو یکی از پربازدیدترین و اعجاب انگیزترین جاذبه های گردشگری کشور آمریکا محسوب می شود که سالانه بیش از 6 میلیون بازدیدکننده دارد.

این تریم از سپرهای اصلی فلزی در قسمت جلو و عقب استفاده می کند که طراحی ویژه ای برای بهبود زاویه حمله و فرار دارد. ارتفاع پیکاپ جی ام سی کنیون از سطح زمین 31 سانتیمتر است.

گرند کنیون، آریزونا

چرخ های دارای قابلیت بدلاک با لاستیک های گودیر رانگلر عملکردی عالی در عبور از مسیرهای سخت ارائه می دهند.

سیستم تعلیق نیز کاملا در مقایسه با نسخه استاندارد جی ام سی کنیون به روزرسانی شده است.

در بخش پیشرانه از تپنده 2.7 لیتری 4 سیلندر مانند سایر تریم های کنیون استفاده شده اما در تریم ای تی 4اکس ای ئی وی ادیشن تنظیمات حداکثری روی ئی سی یو انجام شده تا میزان خروجی به 310 اسب بخار و گشتاور به 583 نیوتن متر برسد. این مجموعه با جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک و سامانه تمام چرخ محرک هماهنگ شده است.

یکی دیگر از جذابیت های اسپرت این وانت آمریکایی به قابلیت لانچ کنترل هوشمند آن مربوط می شود که برای علاقه مندان به قدرت و سرعت در مسیر مسطح حسابی به کار خواهد آمد!

قیمت این تریم هنوز مشخص نشده است اما تریم AT4X مدل 2023 اکنون 57 هزار دلار قیمت دارد. با این شرایط پیش بینی می شود که مدل 2024 تریم AT4X AEV Edition از 60 هزار دلار قیمت بخورد.

جی ام سی کنیون ای تی 4اکس ای ئی وی ادیشن

عصر ایران

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید