وام قرض الحسنه برای زواری که از مرز خسروی تردد می کنند

    کد خبر :1015674
وام قرض الحسنه مرز خسروی

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کرمانشاه در تشریح جزئیات پرداخت وام قرض الحسنه به زائرانی اعزامی از مرز خسروی برای مراسم اربعین، گفت: این تسهیلات به صورت اقساطی با چهار درصد کارمزد پرداخت می‌شود و یکی از شروط آن این است که زائران با یکی از شرکت‌های زیارتی یا گردشگری زیرمجموعه حج و زیارت یا میراث فرهنگی این استان قرارداد منعقد کنند.

«محمدسیروان گرامی پرور»، توضیح داد: با توجه به توافقی که در دفتر سرپرست معاونت محترم هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه انجام شد، مقرر گردید که با استفاده از ظرفیت یکی از محصولات به روز بانک قرض الحسنه مهر ایران که اصطلاحاً در کشورهای با اقتصاد مترقی و پیشرفته تحت عنوان BNPL یا “الان بخر بعداً پرداخت کن”، پیاده سازی شده به سبک اسلامی و با مدل الگوی قرض الحسنه، طرحی داده، جهت زواری که از مرز خسروی برای زیارت اربعین تردد می کنند، تا سقف ۱۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شود.

وی افزود: این تسهیلات به صورت اقساطی با ۴ درصد کارمزد پرداخت می گردد و یکی از شروط آن این است که با یکی از شرکت هایی که رتبه خوب توریستی یا زیارتی در استان دارند و زیر نظر حج و زیارت یا اداره گردشگری و میراث فرهنگی باشند، قرارداد منعقد شود و در واقع پول نقد پرداخت نمی شود بلکه پول به شرکتی که طرف قرارداد بانک است پرداخت شده و آزاد سازی ها به شکل اقساطی و یا به صورت چند وقت یکبار انجام خواهد شد.

گرامی‌پرور تصریح کرد: فردی که از تسهیلات استفاده کرده طی ۶ قسط یا ۱۲ قسط به صورت قرص الحسنه با حداکثر سقف ۴ درصد کارمزد وام را بازپرداخت می کند.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان کرمانشاه گفت: برای سازمان هایی که با ما در ارتباط باشند و تفاهم سه جانبه ببندند هیچ گونه ضامنی اخذ نخواهد شد و فقط یک تعهد سازمانی منعقد می شود و اقساط از طریق ادارات کسر خواهد شد و به حساب بانک واریز می گردد و نیازی به اخذ ضامن یا سایر وثایق و مدارکی که در بانک های دیگر طلب می شود نیست.

وی تاکید کرد: برای ادارات و کارکنان دولت این تسهیلات در ساده ترین و سریعترین شکل ممکن پرداخت خواهد شد.

گرامی‌پرور در مورد تسهیلات نوع دوم که برای گردشگری در نظر گرفته شده است نیز گفت: افرادی که تور گردشگری کرمانشاه گردی را انتخاب کنند از طریق شرکت هایی که در استان ها وجود دارد با زیر مجموعه میراث فرهنگی هستند می توانیم تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه در اختیار آنها قرار دهیم و به همان شکل زیارت کارت خواهد بود.

وی ادامه داد: اما این سفر کارت تفاوتی که خواهد داشت که پرداخت آن در دو شکل ۶ ماهه و ۲۰ ماهه خواهد بود بسته به نوع قراردادی که با یکی از شرکت های معتبر خواهیم بست، در واقع نماینده شرکت ها در کل کشور می باشد و این تسهیلات به صورت آنلاین پرداخت می شود و در صورتی که فرد رتبه اعتباری مناسبی داشته، اگر رتبه اعتباری شخص A یا B باشد تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات را بدون ضامن با یک فقره چک صیادی به عنوان وثیقه دریافت خواهد کرد.

گرامی پرور یادآور شد: اگر چنان چه رتبه اعتباری A یا B نداشته باشد نهایتا با یک نفر ضامن کارمند یا بازاری این تسهیلات در اسرع زمان قابل پرداخت خواهد بود.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان کرمانشاه در خاتمه خاطر نشان کرد: این طرح با هدف ایجاد تحول در صنعت گردشگری و افزایش تعداد گردشگرانی که از کرمانشاه بازدید خواهند کرد با عنوان تسهیلات مرتبط اجرا خواهد شد.

ایرنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید