والورده: واکنش خوبی در غیاب مسی نشان دادیم

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۳ آبان ۱۳۹۷ ۱۲:۳۴
    کد خبر :401326

فوتبال جهان – ارنستو والورده که از عملکرد شاگردانش در بازی با اینتر راضی است، به آنها بابت بازی پیش‌رو با رئال مادرید هشدار داد.

به گزارش تسنیم، ارنستو والورده که شاگردانش شب گذشته (چهارشنبه) در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در دیداری خانگی 2 بر صفر بر اینتر غلبه کردند، پس از این بازی گفت: ما واکنش خوبی در غیاب لیونل مسی نشان دادیم. انتظارات از ما خیلی بالا بود که ما در نبود لئو چطور بازی خواهیم کرد. این چیزی بود که در فکر همه بود و ما هم به خوبی به این موضوع واکنش نشان دادیم.

وی ادامه داد: ما همیشه به صورت گروهی بازی می‌کنیم و سبک بازی به رسمیت شناخته‌شده‌ای داریم، اما واقعیت این است که مسی تیم را فوق‌العاده‌تر می‌کند. اگر مسی به هر دلیلی نتواند ما را همراهی کند، باید جایگزینی برای او انتخاب کنیم. در این بازی هم باید تصمیم درست را می‌گرفتیم، اما امیدوارم مسی هر چه زودتر به جمع ما بازگردد، دل همه ما برای او تنگ شده است.

سرمربی بارسلونا همچنین در خصوص ال‌کلاسیکوی یکشنبه شب و تقابل با رئال مادریدی که حال و روز خوشی ندارد و دچار افت شده است، اظهار داشت: رئال مادرید می‌تواند حتی خطرناک‌تر از قبل باشد. آنها برای رقابت با ما به نوکمپ خواهند آمد. درست است که رئالی‌ها در بحران به سر می‌برند، اما قطعاً برای قدرت‌‌‌نمایی به اینجا خواهند آمد چون بازیکنان بزرگی در ترکیب‌شان دارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید