واردات خودرو را آزاد کنید/ تا کی می‌خواهیم ارابه های نعش کش داشته باشیم؟ 

    کد خبر :899847

رحمت الله نوروزی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت شهادت روحانی در حرم رضوی بیان کرد: از سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان گلستان و شهرستان علی آباد کتول تشکر می کنم و امیدواریم مصوبات سفر هرچه سریع تر محقق شود.

وی ضمن قدردانی از اعضای کمیسیون تلفیق که با افزایش قیمت گندم موافقت کردند، گفت: از دولت نیز تشکر و قدردانی می کنیم که با این موضوع موافقت کردند. در بحث آفتابگردان، سویا، کلزا و پنبه نیز با توجه به هزینه های داشت، کاشت و برداشت می خواهیم که افزایش قیمت آنها را نیز رئیس جمهور، وزیر جهاد کشاورزی و مسئولین تعیین قیمت محصولات کشاورزی ای ن موضوع را دنبال کنند.

به گزارش ایسنا، عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس یازدهم در رابطه با گرانی خرما، گوشت قرمز و مواد لبنی و گرانی دارو و تجهیزات به وزرای جهاد کشاورزی و بهداشت تذکر داد و گفت: امروز مردم مستضعف، بازنشستگان و کارمندان در هزینه های دارو و درمان مانده اند.

نوروزی در بحث خودرو به وزیر صمت نیز تذکر داد و عنوان کرد: در تعطیلات امسال بیش از ۷۰۰ کشته در جاده ها داشتیم، تا کی می‌خواهیم ارابه های نعش کش را داشته باشیم؟ باید اجازه دهید طبق مصوبه تلفیق واردات خودرو داشته باشیم و عرصه رقابت در بازار خودرو را ایجاد کنیم تا مردم بتوانند خودرو با کیفیت سوار شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید