واتس‌اپ بزودی طراحی جدیدی ارائه می دهد

    کد خبر :997374

واتس‌اپ در آخرین به‌روزرسانی‌های خود در حال کار بر روی اجازه دادن به کاربران برای انتخاب نام کاربری به جای تکیه بر شماره تلفن جهت  شناسایی و همچنین کار بر روی صفحه تنظیمات بازطراحی شده است.

بازتاب-آپدیت نسخه بتای واتس اپ 2.23.11.15 برای اندروید شامل ویژگی نام کاربری می‌شود. این ویژگی به کاربران اجازه داده تا نام کاربری منحصر به فردی را برای حساب‌های خود تنظیم کنند. با انجام این کار، WhatsApp قصد دارد با ارائه جایگزینی برای شماره تلفن جهت شناسایی مخاطبین، حریم خصوصی را افزایش دهد. کاربران این گزینه را خواهند داشت که یک نام کاربری به یاد ماندنی انتخاب کنند و آنها را قادر می‌سازد تا بدون اشتراک‌گذاری شماره تلفن با دیگران در برنامه ارتباط برقرار کنند.

واتس‌اپ

علاوه بر نام‌های کاربری، واتس‌اپ صفحه تنظیمات خود را نیز بهبود می‎بخشد. آخرین به‌روزرسانی‌های بتا برای اندروید (نسخه‌های 2.23.11.16 و 2.23.11.18) یک رابط تنظیمات بازطراحی شده را به نمایش می‌گذارند. طراحی جدید شامل سه میانبر راحت است: نمایه، حریم خصوصی و مخاطبین. با انتخاب میانبر تنظیمات برنامه، کاربران به صفحه تنظیمات اصلاح شده دسترسی سریعی خواهند داشت که دارای یک عکس نمایه برجسته و یک میانبر برای مشاهده کدهای QR است. بخش تنظیمات نیز سازماندهی مجدد خواهد شد تا کاربران بتوانند گزینه های مختلف را پیدا کرده و تنظیم کنند.

ذکر این نکته ضروری است که این ویژگی‌ها در حال حاضر در مرحله بتا هستند و در به‌روزرسانی بعدی واتس‌اپ منتشر خواهند شد. با معرفی نام‌های کاربری و صفحه تنظیمات بازطراحی‌شده، واتس‌اپ قصد دارد حریم خصوصی و قابلیت استفاده بهتر را برای کاربران فراهم کند.

واتس اپ اخیراً قابلیت ویرایش پیام های ارسالی را در یک پنجره 15 دقیقه ای معرفی کرده است. این ویژگی به کاربران این امکان را می دهد که پیامی را که ارسال کرده اند با فشار طولانی روی آن و انتخاب گزینه «ویرایش» تغییر دهند. ویژگی ویرایش پیام در حال حاضر به صورت جهانی در حال گسترش است و در هفته های آینده برای همه کاربران در دسترس خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید