هیچ مجوزی برای افزایش قیمت شوینده‌ها صادر نشده است

    کد خبر :946398
هیچ مجوزی برای افزایش قیمت شوینده‌ها صادر نشده است

سرپرست سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان گفت: سازمان حمایت هیچگونه تصمیمی برای افزایش قیمت شوینده ها نگرفته است و فعلا نیز این موضوع در دستور کار سازمان قرار ندارد.

در طول هفته اخیر بازار فروش انواع محصولات شوینده تحت تاثیر کاهش عرضه کارخانجات با مشکلاتی مواجه شده است.

بررسی های میدانی تسنیم از وضعیت بازار نشان می دهد کارخانجات تمایلی به افزایش عرضه کالا به بازار ندارند و حتی در برخی از محصولات به صورت خودسرانه افزایش قیمت را نیز لحاظ کرده اند.

در این شرایط برخی سوء استفاده گران محصولات تقلبی را با برند شرکتهای معتبر راهی بازار می کنند که همین امر مشکلات مردم را در خرید مواد شوینده دوچندان کرده است.

البته علم بیگی رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع شوینده با رد افزایش قیمت محصولات شوینده توسط واحدهای تولیدی، می گوید: فروش کارخانجات با همان قیمت های قبلی انجام می شود.

وی اعلام کرده است: انجمن درحال بررسی قیمت مواد اولیه و سایر موارد برای ارائه درخواستی به منظور افزایش قیمت برخی محصولات شوینده است اما تاکنون اجازه هیچ افزایشی را دریافت نکرده است.

در همین رابطه فرهیدزاده سرپرست سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان نیز به خبرنگار تسنیم، گفت: سازمان حمایت هیچگونه تصمیمی برای افزایش قیمت شوینده ها نگرفته است و فعلا نیز این موضوع در دستور کار سازمان قرار ندارد.

وی تاکید کرد: واحدهای نظارتی در بخشهای مختلف بازار را رصد می کنند تا شاهد تخلفاتی در سطح بازار و تضییع حقوق مصرف کنندگان نباشیم.

به گزارش تسنیم؛ 29 خرداد ماه امسال بود که ستاد تنظیم بازار با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه داخلی و خارجی، کرایه حمل‌ونقل، دستمزد کارگران، افزایش نرخ خدمات گمرکی، همچنین افزایش هزینه‌های آب، برق و گاز، با افزایش 25 درصدی قیمت انواع شوینده‌ها، لوازم بهداشتی و آرایشی موافقت کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید