حمله سایبری به سامانه های شهرداری کار منافقین و عوامل موساد بود

  • سیاسی
  • سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ ۱۰:۵۵
    کد خبر :915751
هک سایت شهرداری- موساد

 مهدی چمران، در شصت و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تبریک به مناسبت تولد امام رضا علیه السلام اظهار کرد: مقام معظم رهبری هشدار دادند تا دچار ارتجاع نشویم.

وی افزود: مردم ما مقابل ارتجاع می‌ایستند اما متأسفانه هنوز افرادی هستند که در چهره دیگری ارتجاع دارند.

رئیس شورای شهر تهران اظهار داشت، موساد و منافقین با همکاری تمام ضد انقلاب‌ها تصمیم گرفتند تا در ایام سالروز ارتحال امام خمینی سیستم‌های شهرداری را هک کنند.

چمران گفت: برنامه ریزی مفصلی از سوی موساد و منافقین و همکاری تمام ضد انقلاب‌ها صورت گرفت و با برنامه ریزی دقیق و مفصلی که از قبل صوت گرفته بود آنها تصمیم گرفتند تا در ایام سالروز ارتحال امام خمینی سیستم‌ها را هک کنند اما به لطف خدا و قداست امام راحل آنچه که این افراد می‌خواستند انجام دهند محقق نشد و با قدرت دوستان ما در شهرداری این اقدام در حد انتشار چند تصویر موهن بود.

وی ادامه داد: درست است که دستگاه ها چند روز کارایی خود را از دست دادند اما با تلاش هایی که انجام می شود، از امروز این فعالیت ها آغاز خواهد شد، یادآور شد: شهرداری با تسلط کامل و با یک اقدام جهادی مقابل این حمله ایستاده و آن راخنثی کرد؛ این هشداری بود که باید به گونه ای طراحی شود تا اینگونه حملات و حرکات نتواند آسیبی به سیستم ها برساند و محافظت کامل صورت بگیرد.

چمران با بیان اینکه اضافه نشدن به تخصص ها در چند سال اخیر در شهرداری که در بخش های مختلف دیده می شود از ضعف ها به شمار می رود، تصریح کرد: باید در فرصتی که داریم این ضعف ها را جبران کنیم تا این اقدامات مشمئز کننده به ما آسیبی نرساند؛ دشمن هر روز دنبال برنامه ریزی علیه جمهوری اسلامی است و باید از این شرایط بفهمیم که شهرداری تا چه اندازه در زندگی و حرکات مردم جایگاه والایی دارد.

وی بیان داشت: سیستم شهرداری بسیار گسترده است و نهادهای دیگری نیز به این سیستم متصل هستند شهرداری توانست موفق شود مقابل حملات بایستد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید