هکرها به راحتی به خانه‌‌های شما نفوذ می‌کنند

    کد خبر :658446

اداره تحقیقات فدرال آمریکا هشدار داده است: هکرها می‌توانند از وسایل خانه هوشمند استفاده کنند تا بتوانند از زندگی دیجیتالی افراد اطلاعات به دست بیاورند.

 

پلیس فدرال آمریکا به هکرها برای استفاده از وسایل خانه هوشمند به جمع آوری داده‌های زندگی مجازی ما هشدار می‌دهد و به افراد تأکید می‌کند با استفاده از اینترنت اشیاء خود را در معرض سوء استفاده از هکرها قرار می‌دهید به همین دلیل لازم است افراد راه‌کارهای لازم را در پیش بگیرند.

 

اداره تحقیقات فدرال یا پلیس فدرال آمریکا (به انگلیسی: Federal Bureau of Investigation) معروف به اف‌بی‌آی سازمان اطلاعات داخلی و امنیتی ایالات متحده آمریکا و اصلی‌ترین سازمان فدرال اجرای قانون این کشور است.

 

آژانس پیشنهاد می‌کند افراد رمزهای عبور پیش فرض و به روزرسانی سیستم عامل خود را فراموش نکنند؛ همچنین به مصرف کنندگان می‌گوید که هرگز دو دستگاه رمز یکسان نداشته باشند.

 

دستگاههای خانگی هوشمند به گونه‌ای طراحی شده اند که زندگی ما را آسان‌تر می‌کنند، اما به هکرها این امکان را می‌دهند که به زندگی افراد نیز نفوذ کنند.

 

آژانس اطلاعاتی ایالات متحده از کاربران می‌خواهد که مرتباً گذرواژه‌ها را تغییر دهند و به روزرسانی‌های سیستم عامل را بررسی کنند.

 

به گزارش فارس،سامسونگ در حال ایجاد یک آشپزخانه تعاملی است که شامل یخچال، اجاق گاز و تلویزیون هوشمند است. همه می توانند توسط یک برنامه هوشمند کنترل شوند و به گونه ای طراحی شده اند که با یکدیگر همکاری می‌کنند تا یک خانه هوشمند ایجاد شود.

 

FBI در بیانیه‌ای گفت: دستگاه‌های نا امن می‌توانند به هکرها اجازه دهند تا مسیر راحت‌تری را برای دسترسی به اطلاعات امنیتی افراد پیدا کنند.

 

اصطلاح «اینترنت اشیاء» (IoT) برای اولین بار در سال ۲۰۰۵ مطرح شد، اما هنوز تعریفی به طور گسترده برای آن پذیرفته نشده است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید