هوندا Prologue شاسی بلند الکتریکی ژاپنی معرفی شد

  • خودرو
  • شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ ۱۴:۱۷
    کد خبر :1024041
هوندا Prologue

شرکت هوندا به تازگی از شاسی بلند الکتریکی هوندا Prologue خود رونمایی کرده که دارای طراحی شیک و برد حرکتی طولانی است.

بازتاب-هوندا با رونمایی از شاسی بلند الکتریکی هوندا Prologue به تدریج وارد بازار شاسی بلندهای الکتریکی می‌شود. هوندا پرولوگ با طراحی مستحکم همراه بوده و می‌تواند با یک بار شارژ تا 480 کیلومتر برد حرکتی داشته باشد.

این خودرو دارای گزینه‌های فنی AWD دو موتوره و FWD تک موتوره است و سه تریم EX، Touring و Elite برای آن تدارک دیده شد. شاسی بلند الکتریکی هوندا پرولوگ به عنوان یک خودروی الکتریکی تهاجمی با طراحی اسپرت و قابلیت رانندگی پویا، مناسب هر جاده‌ای است.

هوندا Prologue

مدل Elite دارای مشخصات فنی چون سیستم حرکتی AWD دو موتوره است، در حالی که EX و Touring هر دو گزینه‌های AWD دو موتوره و FWD تک موتوره را ارائه می‌دهند. مدل‌های FWD Prologue EV حداکثر 210 اسب بخار قدرت دارند، در حالی که نسخه AWD می‌تواند حدود 288 اسب بخار و 453 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

هوندا پرولوگ دارای یک باتری 85 کیلووات ساعتی بوده که می‌تواند تا سرعت 155 کیلووات ساعت شارژ شود. چنین سرعت‌های شارژی برای ارائه 104 کیلومتر برد حرکتی با 10 دقیقه شارژ میسر است.

هوندا پرولوگ با بسیاری از ویژگی‌های ایمنی و فناوری برای حداکثر راحتی ارائه می‌شود. این خودرو با Google Built-in، Android Auto بی‌سیم و Apple CarPlay همراه است. سیستم اطلاعات سرگرمی دارای صفحه نمایش لمسی 11.3 اینچی بوده و کلاستر دیجیتال 11 اینچی نیز بخشی از فضای داخلی است.

 

هوندا Prologue

 

شارژ تلفن بی سیم و همچنین شارژ سیمی USB-C با سرعت 45 واتی پشتیبانی می‌شود. هوندا پرولوگ دارای کمک راننده از طریق سیستم حسگر هوندا است. این عملکرد شامل سیستم ترمز کاهش برخورد، هشدار برخورد از جلو، کاهش خروج از جاده، هشدار خروج از خط، و سیستم کمکی حفظ خط و سایر موارد است.

شاسی بلند الکتریکی هوندا پرولوگ با قیمت 40000 دلار عرضه حواهد شد و تا اوایل سال 2024 در ایالات متحده به فروش می‌رسد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید