هوندا سیویک RS رونمایی شد/خفاش شب ژاپنی

    کد خبر :1048115
هوندا سیویک RS

هوندا سیویک Si به عنوان یک سدان تنها در ایالات متحده موجود است، جایی که در کنار هاچ بک Type R به فروش می‌رسد. هوندا این دو مدل را ترکیب کرده و یک خودروی جمع و جور اسپرت را با موتور اولی و مدل بدنه مدل دوم معرفی کرد.

بازتاب-هوندا سیویک RS که در نمایشگاه خودروی توکیو 2024 رونمایی شد، با گیربکس شش سرعته دستی عرضه می‌شود. هوندا قصد دارد آن را اواخر امسال در سرزمین خورشید تابان عرضه کند. هاچ بک اسپرت تمام مشکی دارای نشان متضاد “RS” و سر اگزوز دوگانه است.

هوندا مشخص نمی‌کند که کدام موتور سیویک RS را قدرت می‌بخشد، اما اشاره می‌کند که این هاچ بک “پیشرفت‌های بیشتری برای افزایش لذت رانندگی دریافت کرده است.” موتور1 فاش کرده که این خودرو دارای یک موتور 1.5 لیتری توربو شارژ است که مانند هوندا سیویک Si، بیش از 200 اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

هوندا سیویک RS

در بدترین حالت، سیویک RS موتوری از سیویک اسپرت هاچ بک ژاپنی 2024 با قدرت 158 اسب بخار دریافت خواهد کرد، اما بعید است که سازنده، هاچ بک اسپرت دیگری با موتور کم مصرف تولید کند.

هوندا همیشه سعی داشته مدل‌های بروزی هر سال ارائه دهد و این مدل جدید نیز ویژگی‌های بزرگی ارائه می‌دهد و از بدنه جذابی برخوردار است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید