هوای پایتخت بارانی، مشهد ناسالم برای گروه‌های حساس

    کد خبر :1046274
هوای پایتخت بارانی، مشهد ناسالم

از لحظاتی پیش باران در تهران شروع به باریدن گرفت که طبق پیش بینی هواشناسی استان تهران تا صبح یکشنبه آسمان نیمه ابری تا ابری، گاهی وزش باد شدید و بارش پراکنده در سطح استان پیش بینی می شود.

هوای پایتخت از لحظاتی پیش بارانی شد، طبق پیش بینی هواشناسی استان تهران تا صبح یکشنبه آسمان نیمه ابری تا ابری، گاهی وزش باد شدید و بارش پراکنده در سطح استان پیش بینی می شود.

بر همین اساس در بعضی ساعات بارش باران در نواحی شمالی، بارش برف و مه و کولاک برف در ارتفاعات مورد انتظار است. طی این مدت رخداد رعد و برق و بارش تگرگ زیاد دور از انتظار نیست.

به گزارش فارس، همچنین از شنبه تا یکشنبه کاهش محسوس دما در سطح استان و یخبندان سطح زمین در نواحی شمالی و از دوشنبه تا سه‌شنبه افزایش نسبی دما در سطح استان پیش بینی می‌شود.

بر اساس داده‌های مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد شاخص لحظه‌ای هوای مشهد امروز شنبه شانزدهم دی‌ماه با ثبت عدد ۱۰۲ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

شاخص لحظه‌ای کیفیت هوای مشهد به ۱۰۲ رسیده و هوای این شهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفت.

بر اساس داده‌های مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد شاخص لحظه‌ای هوای مشهد امروز شنبه شانزدهم دی‌ماه با ثبت عدد ۱۰۲ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.همچنین کیفیت

هوای شهر مشهد در ۲۴ ساعت گذشته نیز با عدد شاخص کلی ۹۸ در شرایط هوای قابل قبول قرار داشت.

بیشترین بار آلودگی از ایستگاه ساختمان با عدد شاخص ۱۳۰ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس به ثبت رسیده است.

دمای حال حاضر ۷ درجه سانتی‌گراد و آسمان نیمه ابری است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید