هواوی اینجوی 20 با دوربین سلفی پاپ آپ و پشتیبانی از اتصال 5G عرضه می‌شود

    کد خبر :729757

هواوی اینجوی ۲۰ محصولی در رده گوشی‌های هوشمند میان‌رده با مشخصات سخت‌افزاری توانمند است که هواوی برای بازار گوشی‌های هوشمند اقتصادی سازگار با فناوری 5G عرض خواهد کرد.

تصاویر رندرشده‌ای از محصول جدید هواوی منتشر شده است که ما را با طراحی ظاهری اینجوی ۲۰ آشناتر می‌سازد. در کنار وجود حاشیه‌های بسیار کم در اطراف نمایشگر که به افزایش نسبت نمایشگر به بدنه ختم می‌شود، برخورداری از چینش دوربین دایره‌ای شکل از مهم‌ترین نکات موجود در تصاویر رندرشده است.

بسیاری از محصولات موجود در بازار از طراحی ماژول دوربین مربعی یا مستطیلی برخوردار هستند؛ اما طراحان هواوی برای محصولات در دست تولید، طراحی دایره‌ای ماژول دوربین را در نظر گرفته‌اند. نکته دیگر نیز نبود حفره یا جایگاهی برای دوربین سلفی است که نشان می‌دهد اینجوی ۲۰ هواوی از دوربین سلفی پاپ‌آپ استفاده می‌کند.

ماه گذشته از هواوی اینجی ۲۰ پرو رونمایی شد که دارای تراشه‌ی دایمنسیتی ۸۰۰ ساخت مدیاتک بود؛ تراشه‌ای نسبتا ارزان‌قیمت که با اتصال 5G سازگار است. اینجوی ۲۰ پرو از سیستم‌عامل اندروید با رابط کاربری EMUI 10.1 هواوی روی آن استفاده می‌کند.

گفته می‌شود که در اینجوی ۲۰ از پردازنده‌ی کرین ۸۲۰ استفاده خواهد شد که با اتصال 5G نیز سازگاری دارد؛ اما نسبت به دایمنسیتی ۸۰۰ از توان محاسباتی کمتری بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های سخت‌افزاری اینجوی ۲۰ برخورداری از ۸ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و نمایشگر ۶/۶۳ اینچی +FHD با پنل LCD خواهد بود.

به گزارش زومیت،طراحان هواوی حسگر اسکنر اثرانگشت را در لبه کناری اینجوی ۲۰ قرار داده‌اند. میزان ظرفیت باتری نیز ۴،۳۰۰ میلی‌آمپرساعت در نظر گرفته شده است و با شارژر سریع ۲۲٫۵ واتی همراه خواهد بود. گفته می‌شود ماژول دوربین در پنل پشتی اینجوی ۲۰ از سه دوربین شامل ماژول اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دو دوربین دیگر با مشخصات نامعلوم است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید