هواداران پرسپولیس منتظر اخبار خوش باشند

  • ورزشی
  • یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ ۲۱:۱۲
    کد خبر :935972
خبیری

حسین خبیری  درباره روند جذب بازیکن برای تقویت خط حمله پرسپولیس گفت: متأسفانه در این روزها خیلی حاشیه سازی درباره جذب مهاجم دوم پرسپولیس می‌شود. صحبت‌هایی می‌کنند که اراده‌ای در باشگاه برای جذب مهاجم دوم خارجی نیست. این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد. همه در داخل باشگاه مصمم هستند تا نیاز فنی تیم برطرف شود. در باشگاه هر موضوعی محوریت با مدیرعامل و هیأت مدیره باشگاه رقم می‌خورد.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس با دفاع از عملکرد رضا درویش در نقل و انتقالات تابستانی تاکید کرد: مدیرعامل باشگاه با اقداماتی که داشته نشان داده است بهترین عملکرد نقل و انتقالاتی را داشته است. برخی افراد دنبال منافع شخصی هستند که باعث شده است این شایعات نیز مطرح شود. متأسفانه صحبت‌هایی درباره مخالفت مدیرعامل با جذب مهاجم دوم مطرح شده که نه تنها اصلا صحت ندارد بلکه آقای درویش و تمام اعضای هیأت مدیره در حال انجام این کار هستند.

خبیری ادامه داد: به زودی خبرهای خیلی خوشی هم در این زمینه خواهد رسید. آقایان مواظب اظهار نظرهای خودشان باشند. این رفتارها احترام باشگاه پرسپولیس را خدشه دار می‌کند. ما همه به این هواداران مدیون هستیم و به آنها اطمینان می‌دهیم اراده مصمم و قوی برای تقویت فنی تیم همچنان ادامه دارد تا مهاجم دوم خارجی نیز به زودی قرارداد ببندد. به زودی هم این اتفاق می‌افتد.

او درباره روند جذب شیخ دیاباته تصریح کرد: مذاکرات خیلی خوبی انجام شده است. تقریبا توافقاتی نیز انجام شده است و من فکر می‌کنم به زودی در خصوص شیخ دیاباته خبر نهایی تعیین تکلیف شود.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: باز هم در پایان توصیه می‌کنم دوستانی که به هر نحوی دلسوز پرسپولیس هستند و ارتباطاتی هم با افراد مطلع در باشگاه دارند در بیان مطالب خود مواظب باشند تا آن هواداری که روز و شبش را با پرسپولیس طی می‌کند نگران نشود. آنها قابل احترام هستند اما رفتارشان قابل پذیرش نیست.

 مهر/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید