هواداران مهاجم اسپانیا اما او را تنها نمی‌گذارند

  • ورزشی
  • شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۴۵
    کد خبر :303669

گل اول دیه‌گو کوستا به پرتغال به جدلهای بسیار در شبکه‌های اجتماعی دامن زده. در کنار برخی که به حمایت از مهاجم اسپانیایی برخاسته‌اند، بسیاری این سوال را مطرح کرده‌اند که پس داور ویدیویی در چنین صحنه‌هایی به چه کار می‌آید ؟

در بازی دیشب غول‌های شبه‌جزیره‌ی ایبری، در جریان گل اول و تساوی‌بخش اسپانیا دیه‌گو کوستا و په‌په قبل از به ثمر رسیدن گل به صورتی واضح و مشخص با هم درگیری فیزیکی پیدا کردند. اما سوالی که همچنان در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌گردد این است که آیا آن درگیری خطا بود یا نه ؟ آیا گل کوستا به دلیل خطای او روی په‌په باید مردود اعلام می‌شد ؟ پس داور ویدیویی به چه کاری می‌آید ؟

اینها بخشی از سوالاتی است که بعد از به ثمر رسیدن گل اول دیه‌گو کوستا در بازی دیشب اسپانیا و پرتغال مطرح شده و در شبکه‌های اجتماعی طوفان به پا کرده.

کوستا در آغاز یورش خود به سمت دروازه، با دشمن سابق خود در دربی‌های مادرید که حالا در بیشکتاش توپ می‌زند درگیر شد و به نظر می‌رسید مدافع پرتغالی را هل داده و با دست به صورت او کوبیده. بعد از این صحنه کوستا با شوتی محکم و زیبا توپ را وارد دروازه‌ی پرتغالی‌ها کرد تا بازی 1-1 مساوی شود.

اما بحث و جدل درباره‌ی این گل همچنان ادامه دارد. برخی می‌پرسند پس داور ویدیویی به چه کار می‌آید و برخی دیگر گل کوستا را سالم و بی عیب و نقص می‌دانند. در ادامه بعضی از واکنش‌های ترند شده‌ی کاربران توییتر درباره‌ی گل کوستا را مرور می‌کنیم.

پیتر اشمایکل، دروازه‌بان افسانه‌ای دانمارکی می‌نویسد ” اگر دیه‌گو کوستا می‌تواند با آرنج به صورت په‌په کوبیده و گلزنی کند، پس چرا از داور ویدیویی استفاده می‌شود “.

کاربری ایرانی به نام کیان سبحانی در توییتی به انگلیسی که ترند شده می‌نویسد ” دیه‌گو کوستای اعجاب‌آور. این مرد قدرت خالص است. فقط برای رسیدن به گل باید با مشت به صورت په‌په می‌کوبید ”

کاربری دیگر می‌نویسد ” و حالا دیه‌گو کوستا روی په‌په، حرکتی په‌په وار می‌کند “.

در توییتی دیگر نوشته شده ” ضربه‌ی کوستا به په‌په خیلی زیبا و دلنشین بود ”

” دیگه‌کوستا، په‌په را در کمال خونسردی کشت و ما همه سر برگرداندیم و خودمان را به ندیدن زدیم ”

به گزارش ورزش سه، گری‌ لینه‌کر، جنتلمن افسانه‌ای انگلیسی‌ها هم در توییتی می‌نویسد ” استفاده از داور ویدیویی وقتی نمی‌گیرد. در هر بازی پرتابهای اوت و ضربه‌های آزاد به طور متوسط 9 دقیقه از وقت مسابقه را تلف می‌کند. برای مجازات کسانی که فقط با هل دادن می‌توانند بازی کنند، چند ثانیه وقت تلف کردن، ارزشش را دارد “.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید