هوآوی از گوشی هوشمندی با باتری غول پیکر رونمایی کرد

    کد خبر :995978

شرکت هوآوی شاید در چند سال اخیر توسط ایالات متحده از صنعت طرد شده، اما همچنان فعالیت خود را با قدرت ادامه می‌دهد و به تازگی از یک گوشی جدید به نام Y91 رونمایی کرد.

بازتاب-این تلفن هوشمند دارای طراحی بروز و نقطه عطف آن یک باتری بزرگ 7000 میلی آمپرساعتی است. گوشی از مشخصات کلیدی قابل توجهی بهره می‌برد که باید به صفحه نمایش 6.9 اینچی FHD+ با نرخ نوسازی 90 هرتزی و نرخ نمونه برداری لمسی 270 هرتزی اشاره کرد.

دستگاه یک حسگر اثرانگشت جانبی داشته و نمایشگر آن هم طراحی ناچ دارد. در بخش سخت افزاری باید به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 680 اشاره کرد که عملکرد مناسبی داشته و یک چیپ میان رده به حساب می‌آید.

گوشی نوا Y91 علاوه بر پردازنده مورد اشاره، حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی شامل آن شده است. همانطور که پیشتر به آن اشاره کردیم، تازه وارد هوآوی باتری 7000 میلی آمپرساعتی دارد که با شارژ 22.5 واتی همراه شد.

هوآوی

بنابراین این باتری می‌تواند در نقش یک پاوربانک عمل کرده اگرچه سرعت شارژ بالایی نداشته تا به سرعت شارژ 100 درصدی پیدا کند. بنابراین باید برای شارژ کامل این گوشی انتظار طولانی کشید.

در سایر ویژگی‌ها باید به دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و سنسور سنجش عمق 2 مگاپیکسلی با فلاش LED اشاره کرد. ماژول دوربین عقب این دستگاه دایره‌ای بوده که به سایر محصولات هوآوی شباهت دارد.

این دستگاه با EMU 13 همراه بوده و در ویژگی های دیگر شامل دو سیم کارت، 4جیVolte، Wi-Fi 801.ac، بلوتوث 5.0، GPS، بلندگوهای استریو دوگانه و درگاه USB-C می‌شود. ابعاد آن 171.6 در 79.9 در 8.9 میلی متر و وزن آن 214 گرم است.

متاسفانه هوآوی تاریخ عرضه و قیمت محصول جدید خود را اعلام نکرد. انتظار می‌رود بزودی محصولات بیشتری عرضه شود. هوآوی تاکنون گوشی‌های مختلفی با ظرفیت باتری بزرگ داشته و برای نخستین بار نیست. انتظار داریم بزودی مدل‌های مشابه بیشتری عرضه شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید