هوآوی از لپ تاپ های جدید خود رونمایی کرد

    کد خبر :845793

هواوی با عرضه لپ‌تاپ‌های میت‌بوک 13s و 14s، دو دستگاه دیگر را به مجموعه‌ی محصولات خود اضافه نموده است. این لپتاپ‌های جدید از بدنه‌ای فلزی و شیک برخوردار بوده و وزن آن‌ها نیز به ترتیب 1.32 و 1.43 کیلو‌گرم است.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– گفتنی است که این نوت‌بوک‌ها در سه رنگ مختلف و جذاب روانه بازار خواهد شد. هواوی تاریخ آغاز فروش عمومی این لپ‌تاپ‌ها را روز 25 سپتامبر ذکر نموده است. این لپ‌تاپ‌ها از نظر عملکردی، راندمان فوق العاده‌ای خواهند داشت. چرا که این محصولات جدید شرکت هواوی، از پردازنده‌های نسل یازدهم کمپانی اینتل بهره می‌برند که از کارایی بسیار بالا برخوردار بوده و به سیستم خنک کننده‌ی نوینی موسوم به Shark Fin مجهز هستند.

لپ‌تاپ‌های هواوی میت‌بوک 13s و 14s، از صفحه‌نمایش‌هایی بزرگ با رزولوشن 2520 در 1680 و نرخ نو‌‌سازی تا 90 هرتز بهره برده که توانایی نمایش 1.07 میلیارد رنگ متنوع را داشته و دارای قابلیت sRGB صددرصد هستند.

وظیفه‌ی تامین انرژی این دستگاه‌ها بر عهده‌ی یک باتری 60 وات خواهد بود که شارژ‌دهی 13 ساعته را برای کاربر به ارمغان خواهد آورد. لازم به ذکر است که باتری این محصولات، از فناوری شارژ فوق سریع نیز بهره برده و با شارژ 15 درصدی، قادر به سرویس‌دهی 3 ساعته به کاربر خواهد بود. موارد یاد شده برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های لپ‌تاپ‌های جدید کمپانی هواوی بوده‌اند.

افزون بر این، لپ‌تاپ‌های هواوی میت‌بوک 13s و 14s از دوربینی فوق‌العاده نیز بهره می‌برند که کاربران با استفاده از آن و با شناسایی چهره، قادر به قفل‌گشایی دستگاه خود خواهند بود. این نوت‌بوک‌ها از نسبت صفحه‌نمایش به بدنه 90 درصد برخوردار بوده و این امر، تجربه‌ای شیرین و هیجان انگیز را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد.

کمپانی هواوی همچنین با افزودن قابلیت پشتیبانی از حالت استریو، ویژگی برقراری تماس آرام در فضا‌های باز، تشخیص و فیلتر تداخل صوتی و گزینه‌های جدید صدای هوشمند، بخش صدای لپتاپ‌های جدید خود را ارتقا داده است.

علاوه بر ارتقاء سخت‌افزاری در نظر گرفته شده در لپ‌تاپ‌های جدید کمپانی هواوی، نکته‌ای که برای بسیاری از کاربران رویدادی هیجان انگیز خواهد بود، پشتیبانی محصولات جدید این شرکت از اجرای برنامه‌های گوشی‌های هوشمند هواوی است که برای نخستین بار فاصله بین اکوسیستم برنامه‌های رایانه شخصی و اکوسیستم برنامه‌های تلفن همراه را پر می‌کند. قابلیت مذکور به کاربران این امکان را خواهد داد که با بهره‌گیری از تکنولوژی جدید هواوی، از اجرای نرم‌افزار‌های اندرویدی در رایانه‌ی خود لذت ببرند.

لازم به ذکر است که ویژگی فوق‌الذکر تحت عنوان موتور نرم‌افزاری اندروید شرکت هواوی و به صورت آزمایشی منتشر شده و حتی در دسترس گوشی‌های هوشمند قدیمی‌تر شرکت هواوی نیز قرار خواهد گرفت. گفتنی است که اولین گروه از گوشی‌های هوشمند هواوی، در تاریخ 25 سپتامبر و گروه دوم نیز از روز 25 اکتبر موتور نرم‌افزاری جدید هواوی را دریافت خواهند نمود.

مشخصات و قیمت لپ‌تاپ هواوی میت‌بوک 13s
با تراشه‌ی اینتل i5-11300H به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی (1086 دلار)

با تراشه‌ی اینتل i7-11370H به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی (1240 دلار)

مشخصات و قیمت لپ‌تاپ هواوی میت‌بوک 14s
با تراشه‌ی اینتل i5-11300H به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی (1086 دلار)

با تراشه‌ی اینتل i7-11370H به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی (1240 دلار)

با تراشه‌ی اینتل i7-11370H به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ا ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی (1396 دلار)

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید