هنرنمایی گرگ پارسی در انگلیس/ فیلم

  • ورزشی
  • شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ ۱۰:۰۰
    کد خبر :1057401
هنرنمایی گرگ پارسی در انگلیس

آمادگی هادی چوپان در استیج بیرمنگام، از دو هفته پیش که در اوهایو قهرمان آرنولدکلاسیک ۲۰۲۴ قهرمان شده بود، بیشتر به نظر می‌رسید.

بهترین و آماده‌ترین بدنسازی فعلی جهان یعنی هادی چوپان که دو هفته قبل با آمادگی خیره کننده خود در آرنولدکلاسیک آمریکا تمجید همه بزرگان بدنسازی جهان از جمله آرنولد و رونی کلمن را نسبت به خود دید، با توجه به برنامه ریزی هنی رامبد، مربی ایرانی الاصل خود در آرنولدکلاسیک انگلستان هم حاضر شده است.

چوپان که برای اخذ ویزای انگلیس با مشکل‌ مواجه شده بود، در روز آخر توانست مجوز سفر به بریتانیا را بگیرد. او امشب در مرحله مقدماتی آرنولدکلاسیک انگلیس روی استیج رفت و بازهم حسابی مورد توجه قرار گرفت.

آمادگی هادی چوپان در استیج بیرمنگام، از دو هفته پیش که در اوهایو قهرمان آرنولدکلاسیک ۲۰۲۴ قهرمان شده بود، بیشتر به نظر می‌رسید و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد باید هادی را از حالا قهرمان آرنولد کلاسیک بریتانیا دانست.

البته سامسون داودا رقیب اصلی چوپان که مقیم انگلیس است، هم رشد کیفی خوبی داشته و بدن کات‌تر و پرجزییات‌تری را برای جدال با چوپان به استیج آورده است. قطعا او نمی‌خواهد در کشورش جایی برای پشیمانی باقی بگذارد! باید تا فردا شب صبر کرد و دید هادی پنجمین شکست را هم به سامسون تحمیل خواهد کرد؟

همشهری آنلاین

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید