هندبال شانس کسب سهمیه المپیک را دارد

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ۱۱:۰۴
    کد خبر :622664

بازیکن تیم ملی هندبال مردان کشورمان پس از سفر به قطر برای حضور در رقابت‌های گزینشی المپیک گفت: تیم ما با انگیزه کافی راهی مسابقات شده است.

 

مجتبی کرمیان در خصوص شرایط این تیم برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰، گفت: خدا را شکر اردوهای خوبی برگزار شده است. بازیکنان بعد از ۵ هفته حضور در رقابت های لیگ برتر آخرین اردو و مسابقات تدارکاتی را زیر نظر آقای حبیبی پشت سر گذاشتند.

 

وی در مورد بازی های تدارکاتی تورنمنت اصفهان هم بیان کرد: بعد از اردوی نهایی، در تورنمنت اصفهان شرکت کردیم و چند بازی تدارکاتی با تیم ملی عراق و جوانان داشتیم که بازی های خوبی بود.

 

ملی پوش هندبال کشورمان خاطرنشان کرد: برای شرکت در مسابقات انتخابی المپیک چند روز زودتر راهی قطر شده ایم. قرار است پیش از مسابقات تمرین و چند بازی با تیم های قطری داشته باشیم. مطمئنا شرایط خوبی است و می توانیم از فرصت به دست آمده استفاده کنیم تا با آمادگی بیشتری در رقابت های انتخابی المپیک حضور داشته باشیم.

 

وی ادامه داد: ما با انگیزه کامل راهی مسابقات شده ایم و به نظرم برای کسب سهمیه المپیک هم شانس داریم. با توکل بر خدا و شرایط خوب بچه ها امیدوارم نتیجه خوبی در این رویداد بگیریم.

 

به گزارش مهر، تیم ملی هندبال مردان کشورمان صبح روز یکشنبه ۱۵ مهرماه تهران را به مقصد دوحه قطر برای برپایی یک اردوی ۱۰ روزه و برگزاری چند دیدار تدارکاتی و در نهایت حضور در مسابقات گزینشی المپیک ۲۰۲۰ ترک کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید