هم‌تیمی عبادی‌پور المپیک را از دست داد

  • آرشیو
  • دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ ۱۴:۴۶
    کد خبر :801125

دریافت کننده آمریکایی تیم والیبال اسکرابلچاتوف در جریان دیدار تیمش دچار مصدومیت شد و احتمالا حضور در المپیک را هم از دست داد.

تیم والیبال اسکرابلچاتوف شب گذشته در مرحله نیمه‌نهایی رقابت های لیگ لهستان موسوم به پلاس‌لیگا مقابل زاکسا قرار گرفت و با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 19 و 25 بر 21 مغلوب حریف خود شد.

به این ترتیب تیم اسکرابلچاتوف که میلاد عبادی‌پور، دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران را در اختیار دارد از حضور در فینال پلاس‌لیگا بازماند. ملی‌پوش ایرانی اسکرا در این مسابقه در ترکیب تیمش حضور داشت و توانست 7 امتیاز هم برای تیمش کسب کند.

در اوایل ست سوم دیدار تیم‌های اسکرابلچاتوف و زاکسا، تیلور ساندر ملی‌پوش آمریکایی اسکرا دچار مصدومیت شد و زمین مسابقه را ترک کرد. به گفته رسانه‌های لهستانی او ساندر از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد و به این ترتیب در یک روز تلخ حضور در فینال پلاس‌لیگا و احتمالاً رقابت‌های المپیک را از دست داد.

به گزارش فارس، ساندر در جریان آماده‌سازی مسابقات انتخابی المپیک هم از ناحیه شانه مصدوم شد و به ناچار شانه خود را به تیغ جراحان سپرد. این بازیکن به دلیل درد از این ناحیه در مسابقات انتخابی نتوانست به میدان برود، اما آمریکا بدون او هم توانست سهمیه مستقیم المپیک را بگیرد. به نظر می‌رسد ساندر برای حضور در المپیک طلسم شده و قرار نیست همراه با تیم ملی کشورش پا در این میدان بزرگ بگذارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید