همه مدیران بانک آینده برکنار شدند

    کد خبر :1039359
مدیران بانک اینده

وزیر اقتصاد در جمع دانشجویان دانشگاه فردوسی گفت: برای بانک آینده برنامه داریم و تمامی مدیران این بانک ‌عوض شدند؛ در دولت سیزدهم هر فصل نام ابربدهکاران مالی را منتشر می‌کنیم.‌

وی با بیان اینکه برای بانک آینده برنامه داریم و تمامی مدیران این بانک ‌عوض شدند، افزود: 100 درصد دولت برای همه موسسات ناتراز که یکی از بزرگترین آنها بانک آینده است برنامه دارد.این برنامه‌ها مستلزم این بود که ابتدا مهلت کافی برای اصلاح عملکرد به آنها داده شود که انجام شد.

احسان خاندوزی با بیان اینکه دولت با مولدسازی دست روی منفعت بوروکرات‌های دولتی گذاشت، تصریح کرد: مدیران دولتی مثل آدم‌های نادان و بی‌عرضه هکتار هکتار اراضی دولتی را بی‌استفاده نگه داشته بودند؛ مولدسازی اگر انجام نمی‌شد که برای دولت خیلی راحت تر بود.‌ دولت با مولدسازی دست روی منفعت مدیران و بوروکرات‌های دولتی گذاشت که می‌خواستند سر در آخور قدیم مشغول کارهای خود باشند و کسی سراغ آنها نرود.

به گزارش تسنیم، خاندوزی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری خارجی در کشور طی دو سال اخیر به 8.9 میلیارد دلار رسید، اضافه کرد: ‌این آمار برای سرمایه گذاری محقق شده و شروع شده در کشور است نه صرف امضای کاغذ.‌دولت با وجود کسری بودجه اعلام کرد هر کسی سرمایه‌گذاری انجام بدهد از محل سود قبل، از او مالیات نمی‌گیرد. فقط یکی از شرکت‌ها 30 هزار میلیارد تومان به خاطر سیاست تشویقی دولت افزایش سرمایه داد.

وی با بیان اینکه نقدینگی پمپاژ شده و سوداگری ارز ‌عامل جهش ارز بود که کنترل شده است، ادامه داد: حجم نقدینگی از 42 درصد به 26 درصد رسیده است.این امر تنگنای تامین مالی برای بخش‌هایی ایجاد کرده ولی و پمپاژ نقدینگی و جهش ارز را توانست کنترل کند.

‌وزیر اقتصاد با بیان اینکه مدیریت تقاضای ارز و افزایش عرضه ارز در این دوره اتفاق افتاد، اظهار داشت: پیمان‌سپاری ارزی حتما در شرایط فعلی تدبیر عاقلانه ای است اما باید با نرخی باشد که صادرکننده احساس نکند متضرر می‌شود و سود به جیب وارد کننده می‌رود.

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. ل.ن گفت:
    موافقم ۱

    عالی شد .
    یعنی صورت مسئله بطور کامل پاک شد و ملت بدبخت باید از جیب خالی شان پول دوزدی های انها را بدهند . این بهترین شیوه مدیریت بر بانکهای اختلاسگر می باشند .

دیدگاهتان را بنویسید