همدانی:استقلال تبدیل به تیمی شده که باید به آن احترام گذاشت/«باز پس‌گیری» نشان‌دهنده روحیه بالای تیم شفر است

    کد خبر :186418

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت:استقلال این روزها تبدیل به تیمی شده که باید به آن احترام گذاشت.

ستار همدانی درخصوص عملکرد تیم استقلال در مقابل استقلال خوزستان گفت: بازی تیم بازی بسیار خوبی بود که منجر به زدن سه گل شد ولی استقلال این روزها تبدیل به تیمی شده که باید به آن احترام گذاشت.

وی افزود: استقلال فراتر از چیزی است که ما تصور می‌کنیم و پیشرفت چشمگیری کرده و می‌بینید که بازیکنان در زمین به خوبی وظایف خود را اجرا می‌کنند و با سیستم تاکتیکی شفر کاملا آشنا هستند. از طرفی دوندگی خوب بازیکنان استقلال به چشم می‌خورد و شما می‌بینید نفراتی مثل ابراهیمی و جباروف چقدر در زمین می‌دوند.

عضو کمیته فنی استقلال تاکید کرد: اتفاق بسیار مهم در استقلال که در لیگ برتر کمتر به چشم می‌آید و شاید با قاطعیت بگویم در فوتبال ما انجام نمی‌شود بازپس‌گیری توپ توسط بازیکنان خواهد بود که آنها وقتی توپ را لو می‌دهند به شکل عجیبی پرس را اجرا می‌کنند و این نشان از آمادگی بالای تیم دارد.

وی تاکید کرد: زمانی که شفر به استقلال آمد دو کار مهم را انجام داد اول روی ساختار دفاعی کار کرد و سپس روی ساختار حمله. شما می‌بینید این روزها هم مدافعان، هم مهاجمان و هم هافبک‌ها در تیم استقلال گل می‌زنند.

همدانی در ادامه گفت‌وگو با فارس، درخصوص اینکه آیا این پیروزی‌های پرگل موجب غرور در استقلال نمی‌شود گفت: من این موضع را قبول دارم اما بزرگترهای تیم استقلال نباید اجازه دهند جوان‌ها مغرور شوند. بعد از بازی با نفت آبادان دیدم که شفر تاکید کرد که بازیکنان حق مغرور شدن ندارند و کمااینکه معتقدم اگر تیم وارد حاشیه شود از روند صعودی خود خارج خواهد شد.

وی درخصوص غیبت جباروف و چشمی در دیدار آینده استقلال و تاثیرات آن گفت: تراکتورسازی تیم خوبی است و تغییرات بنیادی زیادی داشته،‌تبعا آنها برای پیروزی در زمین خودشان بازی می‌کنند اما در استقلال این روزها همه برای موفقیت تلاش می‌کنند. وقتی مهدی رحمتی بزرگ با آن شرایط روی نیمکت می‌نشیند و می‌خندند و به تیم کمک می‌کند می‌توان فهمید که همه برای موفقیت تلاش می‌کنند. از طرف دیگر بازیکنانی مثل منتظری،‌جباروف،‌شجاعیان و … طی این هفته‌ها چند بار روی نیمکت نشستند که این موضوع نشان از اتحاد و همدلی تیم است. به نظرم با بازگشت انصاری و حضور نفراتی مثل فرشید اسماعیلی جای جباروف و چشمی پرخواهد شد.

همدانی در پایان گفت: استقلال از هفته آینده بازی‌های سختی را پیش رو دارد و فکر می‌کنم بازی با تیم‌های بالانشین یک امتحان بسیار خوب برای این تیم خواهد بود. در مجموع جا دارد به تیم شفر تبریک گفت و امیدوارم که حالا مردم هم پشت استقلال باشند و روزهای خوبی را در آینده و در بازی مقابل تیم‌های حساس برای خودشان و تیم رقم بزنند.

منبع:فارس

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید