هفته آینده منتظر محصولات جدید اپل باشید

    کد خبر :1055690
اپل

ظاهرا اپل در حال آماده شدن برای معرفی برخی محصولات جدید سال جاری است. ظاهراً این شرکت به تیم‌های خرده فروشی اطلاع داده که علاوه بر برگزاری جلسات توجیهی رسانه‌ای، فروشگاه‌های فیزیکی را نیز بازسازی کنند.

بازتاب- به ویژه تغییراتی در طراحی داخلی فروشگاه‌ها ایجاد می‌شود، بنرهای بازاریابی قرار می‌گیرند و محصولات دمو قدیمی با محصولات جدید جایگزین می‌شوند. هنوز اطلاعاتی در مورد این محصولات وجود ندارد، اما احتمالاً ما در مورد آیپد پرو جدید با صفحه نمایش OLED صحبت میکنیم که اخیراً متوجه شدیم بسیار باریک خواهد بود و همچنین مک بوک ایر به روز شده مبتنی بر پردازنده اپل M3 .

انتظار می‌رود که این اعلامیه در 7 مارس انجام شود، اما هنوز مشخص نیست که در چه قالبی. شاید انتشارات مطبوعاتی تازه به سادگی در وب سایت اپل ظاهر شوند. این شرکت هر سال نسل جدیدی از گوشی، تبلت، لپ تاپ و برخی دیگر از دیوایس‌های خود را معرفی می‌کند.

برای سال 2024 هم قرار بوده طرفداران را سورپرایز کرده و مدل‌هایی معرفی کند که در نوع خود برجسته هستند. پیش بینی این است که شاهد لپ تاپ و برخی مدل تبلت این شرکت در رویداد آینده باشیم. دستگاه‌هایی که طراحی بهبودیافته در کنار سخت افزاری بهتر دارند.

به هر حال باید منتظر ماند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید