رئیس پلیس فتا استان سمنان;

هشدار پلیس فتا به زائران اربعین حسینی

    کد خبر :121176

رئیس پلیس فتا استان سمنان با اشاره به ایام اربعین و ضرورت هوشیاری در برابر جاعلان گفت: زائران اربعین مراقب کلاهبرداری با ترفند صدور سریع ویزا باشند.
محمد صادقی، کاشان رئیس پلیس فتا استان سمنان درباره صدور ویزای تقلبی گفت: کلاهبرداری با ترفند صدور سریع ویزای اربعین در فضای مجازی این روزها رواج پیدا کرده که مردم باید هوشیار باشند و البته پلیس فتا با این تخلفات در هر سطحی که باشند برخورد می‌کند.

به گزارش نامه نیوز، وی ادامه داد: به تازگی مشاهده شده برخی افراد سودجو با طراحی صفحات‌ جعلی اینترنتی در قالب صدور سریع ویزای اربعین به سرقت اطلاعات بانکی و کلاه‌برداری از متقاضیان این سفر معنوی می‌پردازند.

رئیس پلیس فتا استان سمنان ضمن هشدار به مجرمان سایبری، به زائران عتبات عالیات توصیه کرد تا برای ثبت‌نام به سایت اصلی سازمان حج و زیارت «سماح» مراجعه و از کپی کردن یا رفتن به لینک‌هایی که در سایت‌های مختلف و شبکه‌های اجتماعی ارائه می‌شود خودداری کنند.

صادقی کاشان با اشاره به برخی ترفندهای کلاهبرداران در فضای مجازی از کاربران هم‌استانی خواست به ایمیل‌های ناخواسته و یا پیام‌هایی که تحت عنوان ثبت‌نام اربعین‌حسینی در شبکه‌های اجتماعی با عناوین جذاب و اغوا کننده دریافت می‌کنند، پاسخ ندهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید