هشدار وزیر امور خارجه به اسرائیل

  • سیاسی
  • سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ ۱۷:۰۱
    کد خبر :1043837
امیرعبدالهیان
 در پی شهادت سردار شهید سید رضی موسوی، وزیر امور خارجه به اسرائیل هشدار داد که منتظر عواقب سخت جنایت خود باشند.

به گزارش فارس، اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی که منجر به شهادت مسئول پشتیبانی جبهه مقاومت در سوریه سردار شهید سید رضی موسوی شد، واکنش وزیر امور خارجه حسین امیرعبداللهیان را به همراه داشت. او به این رژیم هشدار داد که «منتظر شمارش معکوس سخت باشد».

 یک افسر عالی‌رتبه ارتش اسرائیل در واکنش به ترور سرتیپ سید رضی موسوی گفت که ایرانی‌ها «دشمنان باهوش و شگفت‌انگیزی» هستند و در عرصه‌های دیگر اسرائیل را غافلگیر خواهند کرد.

وزیر امور خارجه ضمن تسلیت شهادت این مستشار نظامی قدیمی سپاه پاسداران در سوریه به خانواده‌اش و ملت‌های ایران و سوریه، گفت که ‌این شهید بزرگوار سال‌ها در کنار شهید حاج قاسم سلیمانی برای تامین امنیت ایران و منطقه علیه تروریست‌‌ها دلیرانه مبارزه کرد.

این اقدام تروریستی که رئیس جمهور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی آن را نشانه دیگری از سرخوردگی و ناتوانی رژیم صهیونیستی در منطقه خواند، از سوی سخنگوی دستگاه دیپلماسی ناصر کنعانی نیز قویا محکوم و اعلام شد که جمهوری اسلامی ایران حق خود را برای اتخاذ تدابیر لازم و پاسخ به این اقدام در زمان و مکان مناسب محفوظ می‌داند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از برگزاری جلسه فوق‌العاده این کمیسیون در هفته آینده در پی شهادت سردار موسوی خبر داد.

روابط‌ عمومی کل سپاه عصر روز دوشنبه چهارم دی ماه از شهادت سید رضی موسوی از مستشاران نظامی قدیمی سپاه و از همرزمان سپهبد شهید سلیمانی در سوریه در منطقه مسکونی زینبیه دمشق خبر داد.

سفیر ایران در دمشق حسین اکبری در این باره اعلام کرد: شهید بزرگوار ساعت ۱۴ در سفارت ایران در سوریه بود و پس از پایان کار خود به سمت منزلش حرکت کرد و ساعت ۱۶:۱۰ دقیقه در محل اقامت خود با سه موشک هدف قرار گرفت و به شهادت رسید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید