هشدار دوپینگی به ورزشکاران ایرانی

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ ۱۲:۱۵
    کد خبر :894293
هشدار دوپینگی به ورزشکاران ایرانی

ستاد ملی مبارزه با دوپینگ با ارائه هشدار به ورزشکاران حاضر در لیست RTP ۲۰۲۲، ‌ اعلام کرد باید در دوره‌های سه ماهه نسبت به بروزرسانی اطلاعات آدرس محل حضور خود (Whereabouts) اقدام نمایند تا دچار محرومیت نشوند.

فرزاد شارکی، قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ با تاکید بر اینکه طبق بند ۵-۵ مجموعه قوانین و مقررات ایران‌نادو تمامی ورزشکارانی که در لیست RTP قرار دارند و اطلاعات آنان در سیستم آدامز ثبت گردیده است، باید ۱۵ روز قبل از شروع هر فصل میلادی نسبت به بروزرسانی اطلاعات Whereabouts خود اقدام کنند، اظهار کرد: ورزشکاران حاضر در لیست، موظف هستند ۱۵ روز قبل از شروع سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ میلادی اطلاعات جدید محل حضور خود را در سامانه آدامز ثبت کنند.

وی افزود: ۱۵ مارس که مصادف است با ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۰، آخرین مهلت جهت بروزرسانی اطلاعات آدرس محل اقامت و تمرین ورزشکاران در سامانه آدامز است.

به گزارش ایسنا، قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ در خصوص اهمیت این بروزرسانی در سامانه ADAMS، بیان کرد: حساسیت این موضوع بسیار بالا است و چنانچه طبق بند ۴-۲ “قصور از الزامات مربوط به در دسترس بودن ورزشکار” برای ورزشکاری ثبت گردد و این تخلف تکرار شود، طبق قوانین وادا محرومیت ۲۴ ماهه در انتظار وی خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید