هشدار درباره نصب اپلیکیشن های مرتبط با اینترنت ماهواره ای استارلینک

    کد خبر :942808
اینترنت استارلینک- دیش (2)

در چند روز گذشته استفاده ایرانیان از اینترنت ماهواره استارلینک به یکی از بحث های داغ محافل و شبکه های اجتماعی تبدیل شده است.

بازتاب – ایلان ماسک پس از کسب مجوز از دولت آمریکا درباره فروش تجهیزات و ارایه اینترنت ماهواره ای به ایرانیان، دیروز پیام داد که این قابلیت در ایران نیز ارایه خواهد شد.

در گیرو دار این ماجرا، کلاهبرداران با استفاده از استقبال مردمی از این موضوع، تلاش می کنند تا با روش های مختلف اقدام به کلاهبرداری از هموطنان نمایند.

در حال حاضر این کلاهبرداران بیشتر دستگاه های اندرویدی را هدف قرار گرفته اند و با شیوه های فریبنده سعی در کشاندن کاربران به تورهای اپلیکیشن های مخرب خودشان دارند.

در حال حاضر آمار دقیقی از اپلیکشن ها و بد افزار های مرتبط با کلید وازه استارلینک در دست نیست ولیکن کارشناسان هشدار می دهند:

اپلیکیشن‌های مدعی ارائه اینترنت ماهواره‌ای استارلینک بدافزار هستند و نصب آنها به هیچ وجه امکان دسترسی به اینترنت ماهواره‌ای را ممکن نخواهد کرد، فریب این اپ‌ها و اکانت هایی که این بدافزارها را تبلیغ می کنند را نخورید!

بد افزار اینترنت ماهواره استارلینک

بد نیست بدانید استفاده از خدمات اینترنتی استارلینک نیازمند خرید سخت افراز و اشتراک ماهیانه است و آنطور که شرکت استارلینک عنوان کرده، تهیه این سخت افزار (دیش ماهواره ای تولیدی این شرکت) با قیمتی معادل 599 دلار امکان پذیر است و هزینه شارژ ماهیانه آن نیز در حدود 110 دلار است.

اینترنت استارلینک- دیش (1)

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید