هشدار توأم با وحشت رسانه اسرائیلی درباره یک توانایی ویژه نظامی ایران

    کد خبر :882308
هشدار توأم با وحشت رسانه اسرائیلی درباره یک توانایی ویژه نظامی ایران

یک تارنمای صهیونیستی درباره گسترش نیروی پهپادی ایران هشدار داد.

تارنمای «جوویش نیوز سیندیکیت»، درباره پیشرفت قابل توجه زرادخانه نیروی پهپادی ایران برای ایجاد تغییر در وضع امنیتی منطقه غرب آسیا، به کشورهای غربی حاضر در مذاکرات وین هشدار داده که لغو تحریم‌ها بدون توجه به این موضوع، پیامدهای وخیمی در پی خواهد داشت.

این تارنمای صهیونیستی می‌افزاید: لغو تحریم‌های ایران بدون توجه به این تهدید، توانایی کاربرد منابع گسترده برای تامین هزینه تولید و توسعه و ارسال غیرمجاز این پهپادها را برای گروه‌های تروریستی نیابتی در منطقه خاورمیانه، در اختیار حکومت ایران قرار خواهد داد.

زرادخانه گسترده و نیرومند پهپادهای رزمی ایران، از توانایی بالقوه تغییر اوضاع خاورمیانه برخوردار خواهد بود، زیرا این تسلیحات مرگبار نه‌تنها تهدیدی برای اسرائیل بلکه تهدید قابل‌توجهی برای منافع ایالات متحده به‌شمار می‌رود. بنابراین ایالات متحده و قدرت‌های جهانی باید هم زمان با مشارکت در مذاکرات وین برای بازگردادن پیمان هسته‌ای، این تسلیحات را در مرکز توجه قرار دهند.

گسترش و پیشرفت پهپادهای رزمی و مسلح ایران، موضوع تازه‌ای نیست، زیرا حکومت ایران از میانه ۱۹۸۰ و هم زمان با جنگ با عراق، ساخت آنها را آغاز کرد و در طول این سال‌ها چه از طریق مهندسی معکوس یا تلاش‌های مستقل، موفق به ایجاد توانایی بسیار پیشرفته عملیاتی در صنعت پهپادی خود شده که توانایی‌های پیشرفته در گردآوری اطلاعات و اجرای حملات با شلیک موشک یا عملیات انتحاری دارند.

ایجاد این زرادخانه گسترده به ایران امتیازهای عملیاتی و راهبردی داده، زیرا این سلاح‌ها ضمن قابلیت حمل و عملیاتی شدن آسان همراه با نیازمندی به کاربران‌اندک، از قابلیت به پرواز درآمدن از سکوهای گوناگون برخوردار هستند، بنابراین توانایی حمله به دشمنان را هم زمان با پافشاری بر انکار قابل قبول در اختیار تهران قرار داده است.

به گزارش کیهان، گزارش توأم با وحشت این رسانه صهیونیستی در حالی است که سران رژیم صهیونیستی تا همین چند سال قبل ادعا می‌کردند پهپادها و موشک‌های ایران واقعیت ندارند و فتوشاپ هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید