هشدار انصار الله یمن به رژیم سعودی

    کد خبر :184752

سخنگوی انصار الله یمن بامحکوم کردن حمله امروز عربستان به بازاری در تعز تاکید کرد، نظام سعودی در خون مردم یمن غرق خواهد شد و هدف قرار دادن بازارها هیچ توجیهی ندارد.

انصار الله یمن با اشاره به سرو صدایی که جهان پس از شلیک موشک به ریاض ایجاد کرد و همچنین سکوتی که جهان در برابر جنایات متجاوزان در پیش می گیرد، این روند را ناشی از نفاق و دورویی دانست و افزود، کشتارهایی چون کشتار امروز در تعز بیانگر شکست متجاوزان در جبهه های نبرد و در جارچوب تلاش آنان برای به زانو در آوردن مردم یمن است اما این هدف هیچگاه محقق نخواهد شد.
سخنگوی انصار الله تاکید کرد، موشکی که به کاخ یمامه شلیک شد تاکیدی بر تغییر معادله در پاسخگویی به جنایات و افزایش حملات متجاوزان است، اقداماتی که سبب می شود جبهه های نبرد را نیز توسعه دهیم.

وزارت بهداشت در استان تعز یمن اعلام کرد، در پی حمله هوایی متجاوزان به بازاری شلوغ در منطقه حیمه در شهرستان تعز، بیش از پنجاه شهید و زخمی به بیمارستان های استان منتقل شدند.

این مقام جنبش انصار الله یمن در واکنش به جنایت امروز متجاوزان در شهرستان تعزیه استان تعز یمن، اظهار داشت، کشتار امروز در تعز همچون کشتارهای سابق گواهی بر شکست بزرگ نظام سعودی و کسانی است که با این نظام همراه شده اند.
به گزارش برنا؛وی چنین جنایاتی را بیانگر سبک شمردن جان مردم یمن دانست و افزود، نظام سعودی با پول مواضع سازمان ملل متحد را خریداری می کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید