«هشت نفرت‌انگیز» تارانتینو، سریال شد

    کد خبر :528140
هشت نفرت‌انگیز

نسخه‌ طولانی از فیلم «هشت نفرت انگیز» هشتمین ساخته بلند «کوئنتین تارانتینو» در قالب چهار قسمت از سوی کمپانی نتفلیکس رونمایی شد.

نسخه طولانی این فیلم با بازی «ساموئل ال. جکسون»، «کرت راسل»، «جنیفر جیسون لی»، «تیم راث»، «مایکل مدسن» و «برون درن» در قالب چهار اپیزود حدوداً ۵۰ دقیقه‌ای (در مجموع ۲۱۰ دقیقه) از سوی کمپانی نتفلیکس عرضه شده و شامل صحنه‌هایی دیده نشده در نسخه سینمایی ۱۶۷ دقیقه‌ای است.

«تارانتینو» که ساخت فیلم‌هایی چون «داستان عامه پسند»، «سگ‌های انباری»، «حرامزاده‌های لعنتی»، «جکی براون»، «بیل را بکش» و «جانگوی آزادشده» را در کارنامه سینمایی دارد، پس از افشای بخش‌هایی از فیلمنامه‌اش توسط یک وب‌سایت در سال ۲۰۱۴ از ساخت فیلم «هشت نفرت‌انگیز» منصرف شد و ابتدا تصمیم گرفت، فیلمنامه‌اش را در قالب یک رمان منتشر کند اما اوایل سال ۲۰۱۵ پس از آن که «هشت نفرت‌انگیز» را در یک تک اجرا به صورت نمایشنامه‌خوانی به روی صحنه برد تصمیمش تغییر کرد و نهایتاً تولید این فیلم را از ۲۵ ژانویه با فیلمنامه‌ای بازنویسی شده خواهد کرد و این فیلم در دسامبر ۲۰۱۵ اکران شد و با بودجه ۵۰ میلیون دلاری پیش از ۱۵۰ میلیون دلار در گیشه سینماهای جهان فروخت.

«روزی روزگاری در هالیوود» جدیدترین و نهمین ساخته بلند «کوئنتین تارانتینو» با بازی «برد پیت» و «لئوناردو دی‌کاپریو» است که تلاش برای رساندن آن به جشنواره کن ۲۰۱۹ ادامه دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید