هزینه نجومی سعید آذری برای شکایت از استقلال در دادگاه CAS

  • آرشیو
  • سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۹ ۱۴:۲۳
    کد خبر :772967

سعید آذری قصد دارد ماجرای انتقال بلبلی به استقلال را در دادگاه عالی ورزش پیگیری کند.

محمد بلبلی دو فصل قبل بدون دریافت رضایتنامه از بازشگاه رشتی با فولاد خوزستان قرارداد بست اما بعد از این قرارداد به استقلال پیوست تا هم خودش ۴ ماه محروم شود و اینکه باشگاه فولاد رد این ماجرا ۵۰ میلیون تومان جریمه شود.

حالا فارس خبر از هزینه نجومی سعید آذری برای پیگری شکایتش از استقلال در دادگاه خبر داده است. مدیرعامل فولاد با تهیه مدارک و ارسال به دادگاه عالی ورزش، از استقلال شکایت کرده است.

نکته عجیب اینجاست که آذری مبلغ ۲۲ هزار فرانک سوئیس برای رسیدگی به این پرونده پرداخت خواهد کرد. دادگاه عالی ورزش نیز برای برگزاری جلسه دادگاه نامه‌ای را به باشگاه استقلال ارسال کرده و خواستار پرداخت ۲۲ هزار فرانک توسط این باشگاه هم شده است.

البته مسؤولان استقلال اعلام کرده‌اند که در این پرونده نه شکایتی دارند و نه به آن ورود خواهند کرد، ولی ظاهراً سعید آذری برای این که ثابت کند فدراسیون در محکومیت فولاد دچار اشتباه شده، به صورت جدی خواستار رسیدگی به این پرونده و پرداخت ۲۲ هزار فرانک مبلغ هزینه دادرسی است.

مشخص نیست در شرایطی که فدراسیون و مقامات قضایی آن، صادر کننده احکام در ایران هستند و مرجع رسیدگی به اینگونه موارد بوده‌اند، چرا سعید آذری خواستار پیگیری این پرونده از طریق فیفا شده است. ریشه چنین رفتاری را باید احقاق حقوق دانست یا رفتارهایی خارج از عرف فوتبال با اهدافی دیگر.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید