هزینه تیک آبی توییتر 8 دلار است

    کد خبر :950966
توییتر

مالک جدید توییتر، ایلان ماسک، پیشنهاد معرفی یک سیستم تأیید حساب پولی در شبکه میکروبلاگینگ را ارائه کرد. در حالی که انتظار داشتیم 20 دلاری باشد اما ماسک تصمیم گرفت هزینه آن را کاهش دهد.

بازتاب-‌‌«نظام اربابان و دهقانان کنونی برای کسانی که «نشان آبی» دارند یا نه کاملاً مزخرف است. ماسک در حساب توییتر خود نوشت: «قدرت به مردم – 8 دلار در ماه» و پیشنهاد کرد که قیمت بسته به توان پرداخت بدهی جمعیت در کشورهای مختلف تعدیل شود. برای «کسانی که مایل به همکاری هستند»، ماسک «توانایی دور زدن دیوارهای پرداخت» را فراهم کرد.

در حال حاضر، تأیید حساب توسط شبکه اجتماعی به صورت رایگان انجام می شود. شرط اصلی سه جزء حساب است – “اصالت، اهمیت، فعالیت”. هر کسی که خود را واجد شرایط تأیید می داند می تواند برای تأیید درخواست دهد. این سایت رسانه اجتماعی با علامت گذاری “مهم” می گوید: “توئیتر نشان های تایید آبی را نمی فروشد.”

پست ماسک که هفته گذشته این شبکه اجتماعی را به قیمت 44 میلیارد دلار خرید و قبلاً مدیریت و هیئت مدیره قبلی شرکت را برکنار کرده بود، ادامه یک سری گزارش های رسانه ای است که روز یکشنبه از برنامه های ماسک برای معرفی اشتراک پولی برای دارندگان حساب تأیید شده خبر می داد. . در مورد قصد معرفی یک اشتراک ماهانه برای کاربران تایید شده با قیمت 19.99 دلار در ماه گزارش شده است.

پیشنهاد این تاجر باعث تبلیغات گسترده ای در بین مشترکان او شد – کاربران قبلاً تأیید شده در مورد سرنوشت حساب های خود سؤال می پرسند ، بسیاری از ماسک سخنان خود را یادآوری می کنند که او شرکت را خریده است تا پولی به دست نیاورد و برخی در تلاش برای چانه زنی هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید