هدف «میدون» کارآفرینی است

    کد خبر :617715

علیرضا یونچی داور مسابقه «میدون» هدف از برگزاری این مسابقه را کارآفرینی و بهره مندی از وام میلیاردی را یک فرصت استثنایی ذکر کرد.

 

علیرضا یونچی عضو مجمع عالی واردات و یکی از داوران برنامه استعدادیابی شغلی «میدون» درباره این مسابقه تلویزیونی گفت: هدف عوامل برای تولید مسابقه «میدون» اشتغال و کارآفرینی است و با توجه به همین رویکرد در برنامه حضور پیدا کردم.

 

وی ادامه داد: باید بدانیم کسب و کار نوین مانند چاقو می‌ماند؛ هم می توانیم کار خلاف انجام دهیم و هم بالعکس استفاده درست داشته باشیم.

 

این کارشناس درباره شرکت در برنامه «میدون» توضیح داد: من به عنوان یکی از داوارن این رقابت توصیه می‌کنم که در این مسابقه شرکت کنید. واقعا فرصتی که در این مسابقه برای اعطای اعتبار یک میلیاردی با سود ۴ درصد به برگزیدگان کارآفرینی مهیا شده، استثنایی است.

 

وی افزود: برای شرکت در مسابقه باید ایده شما منحصر به فرد و قابل اجرا باشد و بعد از سپری کردن مراحل مختلف و گفتگو با کارشناسان ما در قسمت نهایی به همراه چند داور دیگر آنها را داوری خواهیم کرد.

 

یونچی بیان کرد: در «میدون» چیزی به عنوان برد و باخت مطرح نیست چراکه به دنبال آن هستیم تا هر شرکت کننده را نسبت به اینکه چه استعداد خوبی دارد آگاه کنیم و او بتواند از کارشناسان برنامه «میدون» بهره مند شود.

 

این کارشناس و داور مسابقه «میدون» در پایان اظهار کرد: ما نیازمند عزیزانی هستیم که در برنامه شرکت و اشتغال و کارآفرینی ایجاد کنند. راه برای موفق شدن باز است فقط یک توکل کنید و کار خودتان را شروع کنید برنامه «میدون» هم شروع خوبی است و در این مسیر همراه شما خواهد بود.

 

مسابقه تلویزیونی «میدون» به تهیه کنندگی سیدمحمدحسین هاشمی گلپایگانی به تازگی روی آنتن شبکه سه سیما رفته است. «میدون» یک رقابت تلویزیونی استعدادیابیِ شغلی است که با هدف مشاوره و حمایت از کسب‌ و کارهای برتر نوپا، طراحی شده و با حضور ۵ داور متخصص و فعال در حوزه کسب و کار نوین پخش خود را آغاز خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید