هدست واقعیت مجازی دانش آموزان را به سفرهای علمی می برد

    کد خبر :210884

شرکت لنووو به زودی هدستی را برای استفاده در کلاس های درس عرضه می کند که به معلمان امکان می دهد دانش آموزان را به سفرهای علمی و آموزشی مجازی و سه بعدی ببرند.

به گزارش بازتاب به نقل از انگجت، این هدست ها که بر مبنای هدست های دی دریم شرکت گوگل طراحی شده اند سفرهای آموزشی را در ۷۰۰ محیط شبیه سازی شده برای علاقمندان ممکن می کنند.

دانش آموزان با استفاده از این هدست ها می توانند ویدئوهای جذابی از حیات وحش و دنیای زیرآب را به صورت سه بعدی مشاهده کنند و از حس حضور در این محیط های بکر و دست نخورده لذت ببرند. در این ویدئوها نقاطی به عنوان نقاط توقف درنظر گرفته شده تا معلم در این بخش ها اطلاعات اضافی را برای دانش آموزان توضیح دهد یا به سوالات آنها پاسخ دهد.

لنوو هدف از تولید هدست های یادشده را تسهیل ارائه آموزش به دانش آموزان عنوان کرده و معتقد است از این طریق می توان مفاهیم مختلف را بهتر و عمیق تر به آنان منتقل کرد. برخی اطلاعات آموزشی نیز در این مجموعه برای معلمان برای افزایش آگاهی های آنها و آشنایی با این شیوه آموزشی تازه در نظر گرفته شده است.

این هدست ها همراه با تبلت های ۱۰ اینچی تب ۴ پلاس لنوو، روترهای تجاری Ruckus R۵۱۰، ویدئوهای آموزشی و غیره عرضه می شود. این مجموعه برای کلاس های سه، ده و چهل نفره عرضه می شود و حداقل قیمت آن ۲۸۹۹ دلار است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید