هاشمی: مجموعه مهرام به این نتیجه رسید به چیزی جز برد فکر نکند/امیدوارم همه یک فینال تمام عیار را ببینند

  • ورزشی
  • جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ ۱۱:۰۰
    کد خبر :215515

سرمربی تیم بسکتبال مهرام گفت: کادر فنی، مدیریتی و بازیکنان رفته رفته به این نتیجه رسیدند به چیزی جز برد فکر نکنند.

مصطفی هاشمی در مورد پیروزی تیمش مقابل پتروشیمی و صعود به فینال لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: هر 7 بازی که با تیم پتروشیمی انجام دادیم سخت بود. بازی روز گذشته هم به دلیل اینکه یک تیم باید فینالیست می‌شد حساسیت بالایی داشت. درست است بردیم اما ممکن بود بازنده هم باشیم اما بازیکنان تمام تلاششان را کردند و نشان دادند بزرگ شدند و اعتماد به نفس خوبی دارند.

وی در مورد اینکه تیمش در نیمه دوم راه افتاد، گفت: یک مقدار تمرکز بازیکنان در نیمه دوم بالا رفت. مسلما وقتی حمله زیادی می‌کنید ممکن است در دفاع به مشکل بخورید. برای تیم حریف هم، همین طور است. در مجموع صحبت من این است که اگر هم می‌باختیم باید به این بازیکنان احترام می‌گذاشتیم چون آنها با جان ودل بازی کردند.

وی در مورد اینکه کمتر کسی فکر می‌کرد مهرام با این تیم جوان به فینال برسد، گفت: طبیعتا در ابتدا چنین تصوری می‌شد و چنین باوری وجود داشت اما رفته رفته کادر فنی، مدیریت و بازیکنان به این نتیجه رسیدند که به چیزی جز برد فکر نکنند و غرور نداشته باشند چون این موضوع هیولای درون است و هر کسی را نابود می‌کند. بازیکنان به باورپذیری خوبی رسیدند و حس کردن می‌توانند پیروز شوند. امیدوارم فیلسوفانی که نظرات حکیمانه‌ای می‌دادند به این موضوع توجه داشته باشند.

سرمربی مهرام در مورد دیدار فینال و رویارویی با شهرداری تبریز اظهار داشت: فینال از اسمش مشخص است و برنده آن قهرمان می‌شود. هیچ کسی دوست ندارد قهرمانی را از دست بدهد. شهرداری تبریز بازیکنان خوب وشاخصی دارد و مطمئنا رقابت سختی برای ما خواهد بود و امیدوارم همه آن را به چشم یک فینال تمام عیار ببینند.

به گزارش فارس، مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال از روز دوشنبه در تبریز آغاز می‌شود. هر تیمی که به سه برد برسد عنوان قهرمانی این فصل را از آن خود خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید