نیم نگاهی به سریال این شبهای شبکه 1

    کد خبر :527999
سریال تلویزیونی دنگ و فنگ روزگار

کارگردان سریال تلویزیونی «دنگ و فنگ روزگار»، این مجموعه را آیینه تمام نمای جامعه خود دانست.

جواد مزدآبادی کارگردان سریال تلویزیونی «دنگ و فنگ روزگار»، درباره این مجموعه تلویزیونی و استقبال بینندگان اظهار کرد: هنوز آمار رسمی صدا و سیما به دستمان نرسیده است؛ ولی براساس بازخوردهایی که در فضای مجازی و حقیقی از مردم دریافت کردیم، خوشبختانه مخاطبان با قصه ارتباط برقرار کردند و آن را دوست داشتند. تمام سعی ما این بود که مردم را با قصه‌ای ساده از دل محله ای کوچک آشنا کنیم.

وی در ادامه درباره روند داستانی مجموعه تلویزیونی «دنگ و فنگ روزگار» گفت: سعی ما این بود این سریال آیینه تمام نمای اجتماع و مردم باشد تا وقتی بینندگان شخصیت های ما را در سریال نگاه می کنند، خودشان را در یک خانه و محله ببینند.

مزدآبادی افزود: قصه «دنگ و فنگ روزگار» بخشی از توقعات مردم را نشان داده است؛ به طور مثال ما در قسمت‌های اول با پرداختن به مریضی اردشیر درباره شایعه پراکنی صحبت کردیم. همان چیزی که در جامعه ما بسیار رواج پیدا کرده است. تلاش ما این است که در همه ۳۰ قسمت «دنگ و فنگ روزگار» دغدغه و آیینه تمام نمای مردم باشیم.

این کارگردان با بیان اینکه سعی ما بیان قصه‌ای شیرین و ساده بود، تصریح کرد: رسیدن به ساختار ساده و قصه‌ای شیرین و قابل باور از سمت مردم، روند سختی بود که با پرداخت خوب حسن وارسته در فیلمنامه و انتخاب بازیگران این امر میسر شد.

این کارگردان تلویزیونی درباره انتخاب بازیگران بیان کرد: چیدمان بازیگران برای ما خیلی مهم بود؛ اینکه بتوانیم با ذائقه مخاطبان همراه باشیم و چهره‌های تکراری را مقابل دوربین نبریم. سخت ترین کار برای ما انتخاب بازیگران بود که الحمدلله توانستیم هم از بازیگران کمدی و هم بازیگران جدی کمک بگیریم و به تعادل خوبی در پرسوناژهای قصه برسیم.

وی در ادامه درباره روند تولید سریال «دنگ و فنگ روزگار» گفت: اگر شما کار خوبی را روی آنتن دیدید، همه به خاطر حمایت خوب تهیه کننده مجموعه آقای طالبی کاشانی بود. همه دوستان ما همزمان با پخش تولید و تصویربرداری را هم انجام می دهند. خوشبختانه تصویربرداری کار تمام شده است و تا چند روز دیگر مراحل مونتاژ و فنی نیز به پایان می رسد.

مزدآبادی در پایان درباره ساخت فصل دوم «دنگ و فنگ روزگار» یادآورد شد: ساخت فصل دوم اتفاقی است که بعد از نظر مدیران به ما گفته می شود، اما احتمال می رود براساس بازخوردهایی که گرفته ایم فصل دوم «دنگ و فنگ روزگار» نیز ساخته شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید