نیروی دریایی سپاه به تجاوز و عهدشکنی آمریکا پاسخ داد

    کد خبر :1211725
نیروی دریایی سپاه به تجاوز و عهدشکنی آمریکا پاسخ داد

نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در پاسخ به تجاوز، چند نقطه استقرار ارتش تروریستی آمریکا در منطقه را هدف قرار داده است.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله قاصم الجبارین فَمَنِ اعْتَدَیٰ عَلَیْکُمْ فَاعْتَدُوا عَلَیْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَیٰ عَلَیْکُمْ ۚ

به دنبال نقض آتش بس رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان، ساعاتی پیش رژیم پیمان‌شکن آمریکا نیز مانند همیشه دست به نقض تعهدات خود زد و به بهانه‌های مختلف از تردد یک کشتی متخلف از مسیر غیرمجاز در تنگه هرمز به حمله هوایی به سواحل جمهوری اسلامی ایران اقدام کرد.

️نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به این تجاوز نقاط استقرار ارتش ترورستی آمریکا در منطقه را مورد اصابت قرار داد.

بر اساس بند ۵ تفاهم نامه اسلام آباد ترتیبات کنترل عبور و مرور در تنگه هرمز با جمهوری اسلامی ایران است؛ لکن آمریکا با تحریک جهات مختلف در صدد تخلف از این تعهد بود که پاسخ لازم داده شد و من بعد چنین خواهد بود.

در صورت تکرار تجاوز، پاسخ ما گسترده‌تر از این خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید