نگاهی به تغییرات ثروت دونالد ترامپ از ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۴/ فیلم

    کد خبر :1059809
ثروت دونالد ترامپ ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۴

ثروت ترامپ تا حد زیادی تحت تأثیر ارزش سهام او در گروه رسانه و فناوری ترامپ قرار خواهد گرفت. گزارش ها نشان می دهد که رئیس جمهور سابق آمریکا، حداقل ۵۸.۱ درصد از سهام این شرکت را دارد.

در ۲۶ مارس ۲۰۲۴، سهام گروه رسانه و فناوری ترامپ در بازار بورس نزدک عرضه شد و در دو روز اول معاملات خود بیش از ۳۰ درصد صعود کرد. این صعود، به این شرکت ارزشی معادل ۹.۴ میلیارد دلار داد که باعث افزایش ثروت دونالد ترامپ نیز شد.

در اینفوگرافی زیر تغییرات ثروت دونالد ترامپ در ۱۰ سال اخیر با توجه به گزارش فوربس به تصویر کشیده شده است.

ثروت ترامپ

ثروت ترامپ پس از عرضه سهام در بازار بورس نزدک افزایش چشمگیر داشت

داده هایی که برای اینفوگرافی بالا استفاده شده در جدول زیر آمده است. از اول آوریل ۲۰۲۴، ثروت ترامپ ۵.۷ میلیارد دلار بود. توجه داشته باشید که فوربس این عدد را به طور مرتب به روز می کند.

ثروت ترامپ

می توان گفت که در آینده، ثروت ترامپ تا حد زیادی تحت تأثیر ارزش سهام او در گروه رسانه و فناوری ترامپ قرار خواهد گرفت. گزارش ها نشان می دهد که رئیس جمهور سابق آمریکا، حداقل ۵۸.۱ درصد از سهام این شرکت را دارد.

گروه رسانه و فناوری ترامپ چیست؟

گروه رسانه و فناوری ترامپ یک شرکت رسانه‌ای است که در سال ۲۰۲۱ توسط ترامپ تأسیس شد و پس از ادغام با Digital World Acquisition Corp، یک شرکت خرید ویژه (SPAC) در نزدک به عنوان یک شرکت عمومی شروع به کار کرد.

SPAC ها که به عنوان «شرکت های چک سفید» نیز شناخته می شوند، شرکت های پوسته ای هستند که در بورس اوراق بهادار فهرست شده اند و یک شرکت خصوصی را با هدف عمومی کردن آن خریداری می کنند.

گروه رسانه و فناوری ترامپ Truth Social، رقیب X (توئیتر سابق) را در فوریه ۲۰۲۲ منتشر کرد. طبق برآوردها، این پلتفرم تا فوریه ۲۰۲۴ حدود ۵ میلیون کاربر ماهانه داشت.

گروه رسانه و فناوری ترامپ پس از گزارش ضعف مالی دچار لغزش شد

سهام گروه رسانه و فناوری ترامپ پس از عرضه داغ آن در نزدک، در ۱ آوریل بیش از ۲۰ درصد سقوط کرد. علت این سقوط، بر ملا شدن ضرر بیش از ۵۸ میلیون دلاری این شرکت در سال ۲۰۲۳ است.

درآمد این شرکت در سال ۲۰۲۳، ۴.۱ میلیون دلار بود که بیشتر از ۱.۵ میلیون دلار به دست آمده در سال ۲۰۲۲ است.

روزیاتو

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید